“Bestiller der ikke fra igen”
Anmeldelse af Milano Pizzabar

Milano Pizzabar
Få mad leveret
nr. 131 af 152 Restauranter i Esbjerg
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Meget dårlig service. Dette plejer at være det eneste sted jeg bestiller fra i Esbjerg og det kommer jeg desværre ikke til igen. Jeg havde bestilt familie pizza til mine gæster og da maden kommer er det totalt brændt på. Som i at pizzaen er sort. Det var ikke til at spise. Jeg ringede til pizzeriaet, men de ville ikke lave en ny med det samme eller komme med det. Total dårlig service og rigtig træls, når man har gæster.

Tak, JoyA1361

Anmeldt 29. juli 2021

Værste pizzaria i Esbjerg - det sejler fuldstændig for dem.
De har intet overblik og laver bestillingerne forkert.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 888mathiask
Anmeldt 7. juli 2020

Ekstrem dårlig service af personale med kort lunte og meget opfarende. Kan bestemt ikke anbefale stedet.

1  Tak, randisabinel
Anmeldt 1. juli 2019

20 min forsinket levering. Kold pizza. Ingen dankort automat medbragt selvom det blev bestilt. Dressing på pizza uden det er bestilt. Fandt et stykke avis papir i pizzaen. De smækker telefonen på når man som kunde ringer og brokker sig.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Mike J
Anmeldt 6. maj 2018

Kan varmt anbefale både deres pizza, men også deres andre retter, som er ligeså vel tilberedt som deres pizza

Dato for besøg: april 2018
Tak, Conny C

Rejsende, der kiggede på Milano Pizzabar, kiggede også på

Har du været i Milano Pizzabar? Fortæl om dine oplevelser!