“Kan gøres meget bedre”

Køkkener: Kinesisk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 22. maj 2017 fra mobile enheder

På den positive side: Venlig betjening. Men, sushien var lunken og de 'varme' retter var kolde/lunkne. Alle retter smager stort set ens. Dyrt ifht. kvalitet. Kommer ikke igen.

Tak, Merete N

Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Vi har spist på restauranten mange gange og hver gang har jeg påpeget at buffeten er kold . Konstant manglende mad i beholderene gør ikke besøget bedre.
Denne gang blev den sidste, da min mand og jeg har haft dårlig mave i 24 timer nu.

Tak, Muttihn
Anmeldt 15. december 2016 fra mobile enheder

Har generelt altid haft gode oplevelser hos Restaurant ASIA i Esbjerg. Så da mine forældre spørger mig hvor de skal holde deres 60 års jubilæumsfest, svarer jeg automatisk med: "Hvad med på ASIA?"

Det viser sig desværre at fører sig til en forfærdelig oplevelse for min familie og deres 75 gæster, som er rejst langvejs.

Der var nærmest ingen betjening og nok mest selvbetjening. Kun 1-2 tjenere stod til at servere det hele og folk får intet at vide om drikkevarerne og om maden. Maden var der begrænset af og folk måtte desværre gå sultne derfra efterfølgende.

Så hvad der skulle have været en festlig begivenhed, blev pludseligt til skuffende oplevelse og min familie måtte efterfølgende undskylde de mange inviterede gæster, som kom langvejs for dette.

På baggrund af dette går jeg nu med en bitter smag i munden, om at vende tilbage til dette sted som kunde.

2  Tak, Yen P
Anmeldt 9. december 2016 fra mobile enheder

Rigtig fin og stor restaurant. Der er rigeligt ar vælge imellem af forskellige retter. Der er også sushi som varmt kan anbefales - dette fåes også som takeaway. Børne kuglerum. Flinkt personale og der er altid et bord ledigt. Is, frugt og kaffe er med i prisen. Man får et lille stykke chokolade når man betaler. Fint sted i mellemklassen.

Tak, MajbritH3
Anmeldt 16. november 2016 fra mobile enheder

God familierestaurant med stor buffet, hvor der er noget for enhver. Både ung, som gammel. Lækker sushi-buffet, hvor der hele tiden fyldes op med frisk sushi. Familier med børn sidder i en afdeling for sig, så der også er plads til at sidde som par og nyde sin mad i ro og fred.
Vi kommer gerne igen.

Tak, carstenk520

Rejsende, der kiggede på Asia restaurant, kiggede også på

Har du været i Asia restaurant? Fortæl om dine oplevelser!