“Buffet og take away”
Anmeldelse af Restaurant Xing Yuan

Restaurant Xing Yuan
nr. 58 af 144 Restauranter i Esbjerg
Anmeldt 23. juli 2018

Alle de gange jeg har været der - Hvilket snart har været et par gange efter hånden. Det eneste dårlige jeg har oplevet er at der var for varmt. Jeg synes der er god variation, god mad, smager godt, billigt i forhold til andre steder. Synes altid der har været godt med mad, måske lidt få tallerkener engang imellem.

Tak, A-Skott

Anmeldt 3. juni 2018

Kom kl. 08.00 holder åben til 24. Meget lidt mad i buffeten, til lige kold. sushine virkede til at være gammel. mange ting så smattet ud.

Tak, tomvigpet121
Anmeldt 10. april 2018

Klassisk kinesisk restaurant med buffet. Buffetten er god og udover det sædvanlige er der også mongolian barbeque samt sushi hvis man er til det

Tak, Forsberg424
Anmeldt 15. marts 2018 fra mobile enheder

Desværre smagte ingen af retterne af noget. Det kinesiske køkken er kendt for smage, men meget neutral smag i det bestilte. 2 supper som ikke var krydrede, 1 gang kylling i karry hvor det desværre heller ikke smagte af noget. Deres forårsruller var fine, skulle måske have været lavet med det samme. Ikke hvad jeg forventer af en kinesisk restaurant.

Tak, Dannie Á
Anmeldt 10. februar 2018 fra mobile enheder

Når man køber en china box, så forventer man også at man får den traditionelle box og ikke en bakke som er beregnet til salat og ikke varm mad. Udvalget ikke stort og skuffende at der ikke er karry sauce. Maden smager ikke rigtig af noget

Tak, HeleneVagtborg19

Rejsende, der kiggede på Restaurant Xing Yuan, kiggede også på

Esbjerg, Sydjylland

Har du været i Restaurant Xing Yuan? Fortæl om dine oplevelser!