“Hyggeligt !”
Anmeldelse af Restaurant Xing Yuan

Restaurant Xing Yuan
nr. 55 af 134 Restauranter i Esbjerg
Anmeldt for 18. oktober 2017 fra mobile enheder

Lige midt i Skolegade altså centrum af Esbjerg. Lille og intim kinesisk restaurant med et godt udvalg i buffeten.

Tak, Vogn101

Anmeldt for 2. august 2017 fra mobile enheder

Har været på Xing Yuan mange gange efter hånden, hvor jeg har fået deres frokostbuffet til 69 kr. Og jeg må sige, at jeg har ikke været skuffet en eneste gang. Taget prisen i betragtning, så er det alle pengene værd. Tingene er varme og sprøde. Kokken kommer og skifter Fadene ud løbende. Der udover er der en lækker grønt/ frugt buffet ved siden af. Jeg vil lige så gerne her ind og have en masse forskellig lækker mad, end jeg vil på fastfood restaurant, hvis jeg er på besøg i Esbjerg.

Tak, Moeller67
Anmeldt for 17. april 2017

Fik nogle meget lækre forårsruller. Hovedretterne var alle meget store. Smagte godt uden at være formidable. Venlig betjening som dog sprogligt ikke helt er med på hvad man mener , hvis man vil ha' detaljer om maden

Tak, MereteMadsen
Anmeldt for 17. maj 2016

Det var en flad oplevelse. Ingen ris til kinesisk buffet! Uopmærksom personale. De forskellige retter var af en noget svingende kvalitet.

Tak, jermiin
Anmeldt for 17. februar 2016

Her får du en ok restaurant oplevelse hvor både maden og omgivelserne afspejles i prisen. Buffet for voksne ligger på 128 kr. og børn det halve (fødselaren spiser for 1 kr.). Tag selv is er incl. Maden smager fint uden at virke prangende. Der er mulighed for at få stegt kød og grønsager mens man venter, eller man kan tage de færdiglavede retter. De kan have lidt svært ved at følge med ift. at fylde buffeten op.

Tak, Benfeldt

Rejsende, der kiggede på Restaurant Xing Yuan, kiggede også på

Har du været i Restaurant Xing Yuan? Fortæl om dine oplevelser!