“Pænt og rent”
Anmeldelse af McDonald's

McDonald's
nr. 101 af 144 Restauranter i Esbjerg
Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

Som McDonald er, hurtig betjening og burger med bløde brød. Men deres chili chees tops er super gode. Der er som regel pænt og rent når man kommer derind. Har været der ofte når jeg er i Esbjerg grundet job.

Tak, Tina J

Anmeldt 3. april 2017

Maden er fin. God betjening. Der kan være mange mennesker om aftenen i weekenden. Det er et godt sted hvis man skal have noget hurtigt at spise.

Tak, engsted00
Anmeldt 18. oktober 2016

Ligner en ganske almindelig McDonald's som ligger lige midt på gågaden i Esbjerg.
Der er altid fyldt med mange mennesker, men alligevel ok leveringstid.
Maden smager som alle andre steder i Danmark

Tak, godmadnu
Anmeldt 3. oktober 2015

Oftes hurtig betjening og der er altid pænt rent og nogle søde unge mennesker bag disken, der er også en 1 sal hvor man kan sidde.

Tak, Tina J
Anmeldt 23. september 2014

Mcdonalds er nok ikke lige stedet for som jeg den ældre generation.
burgeren var god ,serveringen er høflig selvafhentning-meget støj
og ingen hygge/varme. men for de unge jkan jeg godt se at det er sagen.

1  Tak, knudesbjerg

Rejsende, der kiggede på McDonald's, kiggede også på

Har du været i McDonald's? Fortæl om dine oplevelser!