Tom H
Kastrup, Danmark

Cabinn Esbjerg et meget slidt og støjfyldt hotel.

Anmeldelse af CABINN Esbjerg Hotel
2,0 ud af 5 boblerAnmeldt 23. jul. 2023
Cabinn Esbjerg er et meget slidt og støjfyldt hotel. Gulvtæpperne i gange og på værelset er flere steder plettede og slidt ned til gulvunderlag. Badeværeslet meget slidt. Vægge på gange og værelser er ligeledes plettede og skrammede. Rengøringen er mangelfuld. Værelset var meget varm, og vinduer kan kun åbnes meget lidt på klem, så det er ikke muligt at få frisk luft ind.
Personalet virker meget uengageret i deres arbejde. Hvis i overvejer at bo her, så være opmærksom på meget støj på gangene på hotellet, og fra gaden fra feststemte mennesker. Det er i vores optik ikke et familiehotel. Hotellet er bedst egnet til overnatninger hvor bytur, druk og fest indgår.
Morgenmaden fravalgte vi, da vi var nervøse for at køkkenet ville holde samme standard som resten af hotellet. Der ligger en spar købmand overfor hotellet hvor der kan købes friskbrygget kaffe, morgenbrød og pålæg.
Dato for ophold: juli 2023
1,0 ud af 5 boblerVærdi
2,0 ud af 5 boblerSted
2,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.170 kr.
722 kr.
24.8 km fra CABINN Esbjerg Hotel
Vis flere hoteller i Esbjerg
Anmeldt d. 18. december 2022

Skulle være der i 6 uger, fik først et tagrum med skråvægge selvom jeg er høj. Fik derefter et mega lille rum med larm fra gaden. Dårligt hotel, jeg kunne få noget meget bedre et andet sted for samme pris 45.000 kr.

Dato for ophold: februar 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, HNKx2
Anmeldt d. 12. april 2022 fra mobile enheder

Central placering og godt personale. Man kan ikke forudbestille parkering og der var udsolgt. Deres store dobbeltværelser er ekstremt små, sengene er smalle og hårde. Ingen ventilation så gå efter et værelse til gården for ikke at høre bybusser og fordrukne natten igennem. Morgenmaden er nu dyrere end fra den lækre bagercafé på torvet. Værst… mugproblemer i badet.

Værelsestip: Museumspladsen har nærmeste gratis parkering. Prøv at få et værelse mod gården for at undgå støj.
Dato for ophold: april 2022
1  Tak, Nubus
Anmeldt d. 9. oktober 2021 fra mobile enheder

Cabinn Hotel Esbjerg er perfekt beliggende i centrum af Esbjerg
Værelserne er pæne og rene, men meget meget små. Ikke egnet for personer med bevægelses problemer. Badeværelset
Er et af de mindste vi har prøvet i Europa. Service er venlig og hjælpsom. Morgenmad ok.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, vl0705
Anmeldt d. 1. september 2021

Havde reserveret et dobbeltværelse, der var knap nok plads til en.

Når begge senge var i brug var adgangen til badeværelset spærret.

Rengøringen var heller ikke noget at prale af; hår på badeværelset og vingummier fra tidligere gæster i sengen.

Elevatoren var ude af drift da vi forlod stedet, på forespørgsel i receptionen var der ingen tid på varigheden. Intet tilbud om hjælp med at slæbe bagagen ned ad trappen.....

Morgenmaden var heller ikke imponerende.

Dér kommer jeg ikke igen.

PS
Personalet på ankomstdagen var yderst serviceorienterede.

Dato for ophold: august 2021
Tak, HELDERDEN
Anmeldt d. 27. juni 2021 fra mobile enheder

Tredje gang vi overnatter på Cabinn i Esbjerg. Desværre var denne gang en stor skuffelse. Der var næsten 30 grader i værelset. Og på gangen løb der fulde folk rundt og bankede på dørene. Ikke godt nok. Det skal siges at morgen buffeten var en positiv oplevelse. Det bliver ikke Cabinn næste gang.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Haggis43