vl0705

Småt men pænt og rent

Anmeldelse af CABINN Esbjerg Hotel
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 9. okt. 2021fra mobile enheder
Cabinn Hotel Esbjerg er perfekt beliggende i centrum af Esbjerg
Værelserne er pæne og rene, men meget meget små. Ikke egnet for personer med bevægelses problemer. Badeværelset
Er et af de mindste vi har prøvet i Europa. Service er venlig og hjælpsom. Morgenmad ok.
Dato for ophold: oktober 2021
Problemer med denne anmeldelse?
1.285 kr.
Bar/lounge
720 kr.
    720 kr.
24.6 km fra CABINN Esbjerg Hotel
The Space - our biggest room has everything you need and more!
1.9 km fra CABINN Esbjerg Hotel
Walking path
780 kr.
25.4 km fra CABINN Esbjerg Hotel
Vis flere hoteller i Esbjerg
Anmeldt d. 1. september 2021

Havde reserveret et dobbeltværelse, der var knap nok plads til en.

Når begge senge var i brug var adgangen til badeværelset spærret.

Rengøringen var heller ikke noget at prale af; hår på badeværelset og vingummier fra tidligere gæster i sengen.

Elevatoren var ude af drift da vi forlod stedet, på forespørgsel i receptionen var der ingen tid på varigheden. Intet tilbud om hjælp med at slæbe bagagen ned ad trappen.....

Morgenmaden var heller ikke imponerende.

Dér kommer jeg ikke igen.

PS
Personalet på ankomstdagen var yderst serviceorienterede.

Dato for ophold: august 2021
Tak, HELDERDEN
Anmeldt d. 27. juni 2021 fra mobile enheder

Tredje gang vi overnatter på Cabinn i Esbjerg. Desværre var denne gang en stor skuffelse. Der var næsten 30 grader i værelset. Og på gangen løb der fulde folk rundt og bankede på dørene. Ikke godt nok. Det skal siges at morgen buffeten var en positiv oplevelse. Det bliver ikke Cabinn næste gang.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Haggis43
Anmeldt d. 3. juni 2021 fra mobile enheder

Meget centralt beliggende. Lige ved gågaden og adskillige gode restauranter lige rundt om hjørnet. Værelse stort, men badeværelse ret lille. Super morgenmad. Noget af personalet var ikke særlig hjælpsomme. Klare corona foreskrifter.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, fritsez2018
Anmeldt d. 22. august 2020 fra mobile enheder

Vi var her skulle bruge en overnatning om turen gik videre til Fanø
Hotellet er pænt og rent kan sagtens brugen til et sted at sove. Placering er helt perfekt hvis man vil ud og nyde Esbjerg
Jeg kan anbefale det

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, KimFog
Anmeldt d. 22. februar 2020 fra mobile enheder

Dobbeltværelse med træk ud seng, så lidt plads at man ikke kan gå på værelset men kun kravle over sengen, vindue kunne ikke åbnes så trods af koldt vejr udenfor var der over 25 grader på værelset, absolut ingen udluftning overhovedet. Sengetøj lagt sjusket på og dårlig kvalitet af dyner, madrasser og puder. Kan ikke anbefale til nogen der har livsglæden i behold, meget deprimerende. Alt for dyrt i forhold til vilkårene.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, sejrl