Fritse Z
Lystrup, Danmark

Centralt beliggende

Anmeldelse af CABINN Esbjerg Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. jun. 2021fra mobile enheder
Meget centralt beliggende. Lige ved gågaden og adskillige gode restauranter lige rundt om hjørnet. Værelse stort, men badeværelse ret lille. Super morgenmad. Noget af personalet var ikke særlig hjælpsomme. Klare corona foreskrifter.
Dato for ophold: maj 2021
Problemer med denne anmeldelse?
1.285 kr.
    1.084 kr.
24.7 km fra CABINN Esbjerg Hotel
Vis flere hoteller i Esbjerg
Anmeldt d. 22. august 2020 fra mobile enheder

Vi var her skulle bruge en overnatning om turen gik videre til Fanø
Hotellet er pænt og rent kan sagtens brugen til et sted at sove. Placering er helt perfekt hvis man vil ud og nyde Esbjerg
Jeg kan anbefale det

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, KimFog
Anmeldt d. 22. februar 2020 fra mobile enheder

Dobbeltværelse med træk ud seng, så lidt plads at man ikke kan gå på værelset men kun kravle over sengen, vindue kunne ikke åbnes så trods af koldt vejr udenfor var der over 25 grader på værelset, absolut ingen udluftning overhovedet. Sengetøj lagt sjusket på og dårlig kvalitet af dyner, madrasser og puder. Kan ikke anbefale til nogen der har livsglæden i behold, meget deprimerende. Alt for dyrt i forhold til vilkårene.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, sejrl
Anmeldt d. 4. september 2019 fra mobile enheder

Fint, lille værelse, der havde alt, man har brug for - men heller ikke mere end det. Beliggenheden er perfekt med kort afstand til både togstationen, restauranter, barer og butikker.

Personalet var søde og hjælpsomme. Morgenmaden en smule kedelig.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, CecilieAnderden
Anmeldt d. 10. august 2019

Som hotellets navn, ligner værelserne kabine i et skib. Roligt sted. Toilet/bad er små rum. Der er gulvtæppe i værelset. Lidt blød seng. TV, bord. Passer meget godt til prisen. Mulighed for at købe vand, og andet drikkevarer i skranken.

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, overnatte
Anmeldt d. 30. april 2019 fra mobile enheder

Skulle overnatte i Esbjerg da vi ikke kunne komme offshore på grund af tåge,,,,vores firma bestiller hotel til os og det er cab inn....værelserne er fine nok, men deres toiletter er så små at når man sidder på toilettet rører ens arm håndvasken, der er så trængt at det er mega irriterende, og under bruseren så klistrer bruse forhænget næsten til kroppen fordi der ikke er plads nok, meget belastende.....værelset er fint rent, men væggen er fyldt med sorte streger, det ser ikke så pænt ud.

Dato for ophold: april 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger