skipperdk2015
Birkerød, Danmark

glimrende

Anmeldelse af Hotel Ansgar
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. nov. 2021
Et rigtigt provinshotel, i den positive betydning. Værelset var lidt småt, men med gode senge. Fint med mulighed for gratis og god kaffe mv døgnet rundt Personalet i receptionen venligt og imødekommende. OK morgenmad.
Dato for ophold: november 2021
3,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
3,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.285 kr.
    780 kr.
25.6 km fra Hotel Ansgar
Vis flere hoteller i Esbjerg
Anmeldt d. 19. oktober 2021

Ansgar ligger centralt midt i Esbjerg. Det er et charmerende hotel i en gammel bygning - der er delvist renoveret nogle steder og det er gjort med tanke på fortiden.
Værelserne er pæne og rene, Badeværelse velfungerende, Sengene gode.
Der er WiFi over det hele, gratis.
Der er også en salon hvor man kan få kaffe og the dagen lang med en lille kage til. Også mulighed for at købe vand, vin og øl og nyde det i salonen.
Personalet er simpelthen så søde og positive, hvilket er et ekstra plus.
Morgenmads buffetten stor og lækker.

Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, Klynge
Hotel Ansgar, General Manager hos Hotel Ansgar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2021

Hej igen, og tusind tak for den gode feedback.

Vi gør hvad vi kan, for at gæsterne skal få et godt ophold.

Kom snart forbi igen.

God dag.

Vh. Thorbjørn, Hotelchef

Anmeldt d. 30. marts 2021 fra mobile enheder

Du skal vælge hotel Ansgar hvis du vil være lige midt i hjertet af Esbjerg, for gågaden ligger lige rundt om hjørnet og der er masser af spisesteder inden for kort afstand.
Kommunikation med hotellet var super - der kom både sms og mail med oplysninger om indtjek og med svar på en speciel forespørgsel til hotellet.
Da vi ankom til hotellet var en meget behjælpelig medarbejder hurtigt nede og låse døren op for os, på trods af at vi havde fået en kode til at låse døren op.
Indenfor i hotellet (reception/lounge/restaurant) bliver man taget med på lidt af en tidsrejse - men det virker absolut ikke gammelt eller slidt, og helt nostalgisk bliver det med en “rigtig” nøgle til værelset.
Vi fik et rigtig fint stort værelse, som lignede billederne på hjemmesiden, pænt og nyrenoveret.
På værelset var der “det lille ekstra”: * elkedel og te/kaffe, * 2 par frotté-slipper, * tandbørste og andre plejeprodukter.
Morgenmaden kunne hentes på en bakke på et forudbestilt tidspunkt - og vi synes at der var et godt udvalg på morgenmadssedlen. Det var også muligt at hente drikkevarer i loungen (24/7)
Vi var rigtig godt tilfredse med vores ophold på hotellet og kommer gerne igen en anden gang.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, 397henriettem

Hej igen, og tak for god feedback.

Vi gør vores bedste for at holde den gamle stil, og yde den gode service.

God dag, og kom snart igen.

Vh. Thorbjørn, Hotelchef.

Anmeldt d. 30. november 2020 fra mobile enheder

Et trist hotel som er voldsomt outdated på værelset, gange, restaurant og opholdsstue.

WiFi er nærmest ikke eksisterende og der er voldsomt koldt på værelset.

Skide sødt personale, men kan desværre ikke kompensere for den ringe kvalitet.

Dato for ophold: november 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, henrikwisslerduus
Anmeldt d. 22. september 2020 fra mobile enheder

Vi skulle på krondyrs Safari i Oksbøl
Skulle bo på Ansgar hotel midt i Esbjerg
Hyggeligt gammelt hotel med atmosfære
Personalet var utrolig, søde og rare og var snaksalig og fortalte om hotel og omegn man følte sig hjemme ikke sidste gang vi er der

Dato for ophold: september 2020
2  Tak, janA3747HD
Anmeldt d. 16. september 2020 fra mobile enheder

Skal du til Esbjerg, og vil du bo centralt i centrum. Så er Hotel Ansgar et godt og billigt valg.

Hotellet er gammelt, men hyggeligt og værelserne er pænt i istandsatte. Gratis parkering. Der serveres kun morgenmad, som i øvrigt er fin.

Elevatoren er meget lille, så du skal ikke lide af Klaustrofobi 😊
Personalet er hjælpsomme og møder gæsterne med et smil.

Vi kommer gerne igen og siger tak for 3 gide dage.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, nielsen20