Henriette M

Hyggeligt by-hotel

Anmeldelse af Hotel Ansgar
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 30. mar. 2021fra mobile enheder
Du skal vælge hotel Ansgar hvis du vil være lige midt i hjertet af Esbjerg, for gågaden ligger lige rundt om hjørnet og der er masser af spisesteder inden for kort afstand.
Kommunikation med hotellet var super - der kom både sms og mail med oplysninger om indtjek og med svar på en speciel forespørgsel til hotellet.
Da vi ankom til hotellet var en meget behjælpelig medarbejder hurtigt nede og låse døren op for os, på trods af at vi havde fået en kode til at låse døren op.
Indenfor i hotellet (reception/lounge/restaurant) bliver man taget med på lidt af en tidsrejse - men det virker absolut ikke gammelt eller slidt, og helt nostalgisk bliver det med en “rigtig” nøgle til værelset.
Vi fik et rigtig fint stort værelse, som lignede billederne på hjemmesiden, pænt og nyrenoveret.
På værelset var der “det lille ekstra”: * elkedel og te/kaffe, * 2 par frotté-slipper, * tandbørste og andre plejeprodukter.
Morgenmaden kunne hentes på en bakke på et forudbestilt tidspunkt - og vi synes at der var et godt udvalg på morgenmadssedlen. Det var også muligt at hente drikkevarer i loungen (24/7)
Vi var rigtig godt tilfredse med vores ophold på hotellet og kommer gerne igen en anden gang.
Dato for ophold: marts 2021
Problemer med denne anmeldelse?
Hotel Ansgar, General Manager hos Hotel Ansgar, svarede på denne anmeldelse
Svarede 21. okt. 2021
Hej igen, og tak for god feedback.

Vi gør vores bedste for at holde den gamle stil, og yde den gode service.

God dag, og kom snart igen.

Vh. Thorbjørn, Hotelchef.
Forudbetaling er ikke nødvendig
  • Priceline
24.9 km fra Hotel Ansgar
Bar/lounge
The Space - our biggest room has everything you need and more!
910 kr.
    1.285 kr.
0.1 km fra Hotel Ansgar
Vis flere hoteller i Esbjerg
Anmeldt d. 30. november 2020 fra mobile enheder

Et trist hotel som er voldsomt outdated på værelset, gange, restaurant og opholdsstue.

WiFi er nærmest ikke eksisterende og der er voldsomt koldt på værelset.

Skide sødt personale, men kan desværre ikke kompensere for den ringe kvalitet.

Dato for ophold: november 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, henrikwisslerduus
Anmeldt d. 22. september 2020 fra mobile enheder

Vi skulle på krondyrs Safari i Oksbøl
Skulle bo på Ansgar hotel midt i Esbjerg
Hyggeligt gammelt hotel med atmosfære
Personalet var utrolig, søde og rare og var snaksalig og fortalte om hotel og omegn man følte sig hjemme ikke sidste gang vi er der

Dato for ophold: september 2020
2  Tak, janA3747HD
Anmeldt d. 16. september 2020 fra mobile enheder

Skal du til Esbjerg, og vil du bo centralt i centrum. Så er Hotel Ansgar et godt og billigt valg.

Hotellet er gammelt, men hyggeligt og værelserne er pænt i istandsatte. Gratis parkering. Der serveres kun morgenmad, som i øvrigt er fin.

Elevatoren er meget lille, så du skal ikke lide af Klaustrofobi 😊
Personalet er hjælpsomme og møder gæsterne med et smil.

Vi kommer gerne igen og siger tak for 3 gide dage.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, nielsen20
Anmeldt d. 15. august 2020

Hotellet ligger i Skolegade, som lige nu pga Covid19 er rolig om natten. Der er dog en del bus- og anden trafik, så forvent støj i værelserne mod gaden. Vi havde et stort værelse, som var ok. God seng. Rent. Ikke på nogen måde luksus, men fint som base for udflugter til Fanø og Blåvand. Samme kan siges om morgenmaden: helt ok uden nogen luksus.

Værelsestip: Hvis du er støjfølsom, så vælg et værelse væk fra Skolegade
Dato for ophold: august 2020
2  Tak, Jørgen Bo N
Anmeldt d. 14. august 2020

Personalet var meget venlige allesammen.
Lokationen var perfekt lige ved siden af gågaden.
Dejligt med gratis p-plads selvom det var et problem at man skulle flytte bilen mellem 11-15.
Værelset var hyggeligt, men udsigten var til p-pladsen.
Morgenmaden var ok, ikke noget særligt. Der manglede frugt de to første dage og der var ikke meget grønt.
Det var ikke til at finde ud af hvilke gafler/skeer der var rene til at tage maden med.
Den første dag tabte vi et håndklæde på gulvet på badeværelset, det blev helt sort på den ene side.
Der manglede også et lille køleskab på værelset til de kolde drikkevarer.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, HeidiW1178