Anmeldt d. 28. juni 2020

Vi har netop haft et gourmetophold fra den 27-28 juni 2020.
Fantastisk beliggenhed, skønt værelse med balkon med udsigt over Vesterhavet. Venligt og imødekommende personale hele vejen rundt. COVID-19 regler blev fint overholdt.
Vi havde bestilt en treretters gourmet middag og valgte selv en god vin. Snack og forretten var fin. Hovedretten var oksemørbrad med sæsonens garniture. De to første oksemørbrad var tørre og ikke nystegte, de blev sendt retur til køkkenet og erstattet af to nye, hvoraf den ene var fuld af sener og begge var nærmest rå.
Isdesserten var anrettet på varme tallerkener hvorved isen var smeltet ved serveringen. Der er god plads til forbedring.

Værelsestip: Havudsigt, strandværelse
Dato for ophold: juni 2020
Tak, FrankElefsen
Anmeldt d. 16. juni 2020 fra mobile enheder

Helt igennem hyggeligt og afslappende Sted, med den helt rigtige badehotels stemning.

Vi boede i et af de små familie huse der ligger langs hotellet. Det var super lækkert hus, men god stemning og en hyggelig terrasse, med fin sol.

Vi kom efter COVID19, men det var ikke til at mærke på service eller den mad vi fik.

Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, ASCII27
Anmeldt d. 14. juni 2020 fra mobile enheder

Havde booking værelse med udsigt og gourmetophold til 5600 kr. For 2 overnatninger,morgenmad og en 5 retters middag med vinmenu. Dejlig udsigt fra altan og værelse. Savnede kaffefaciliter på værelse, så man kunne nyde en kop kaffe her. Der var ingen toiletartikler ud over sæbe. Shampoo og lotion, så vi måtte i Brugsen og købe vatpinde. Der mangler mere forkælelse set ift pris. Middagen var lækker, men måske for lidt personale, da vi selv måtte bede om vand to gange og der var ikke særlig fokus på gæsterne fra personalets side.
Dejligt ophold,men Herting Badehotel mangler lige det ekstra, som nogle andre badehoteller kan tilbyde- især ift.prisen.

Tak, 567hannep
Anmeldt d. 5. juni 2020 fra mobile enheder

Kort efter Corona-oplukningen af restauranter og andre spisesteder valgte vi at spise frokost på Hjerting Badehotel, da vi tidligere med succes havde besøgt stedet.
Desværre blev det en middelmådig oplevelse.
Valget faldt på hhv. stjerneskud og fish and chips.
Fiskefilet’en var stegt lige lovlig meget og havde visse steder mørkebrun skorpe.
Det første stykke fish (and chips) var godt og velsmagende, hvorimod det næste stykke var iskoldt. Retten gik tilbage til køkkenet, og tjeneren undskyldte høfligt.
Jeg var næsten færdig med at spise mit stjerneskud, da fish and chips-retten kom tilbage - godt varm. Men da havde min ledsager stort set tabt appetitten.
Som kompensation blev vi tilbudt kaffe efter maden, hvilket vi tog imod.
Vi giver gerne stedet en ny chance, når vejen falder forbi. Vi kan jo alle ha’ en dårlig dag...

Tak, SusVedel
Anmeldt d. 23. maj 2020 fra mobile enheder

Fra start til slut er her en god stemning. Både inden ankomst og ved indtjekning blev forholdsregler i forhold til corona forklaret.

Og på intet tidspunkt følte man sig hæmmet.

Vi havde ophold med morgenmad og aftensmad. Og Hjerting Badehotel har et godt køkken. Virkelig lækker mad med masser af lokale råvarer. Især fra Fanø.

Tak for en god oplevelse.

Tak, 209ren_b