Fastlås den laveste pris fra disse websites
Tripadvisor269 $
Travelocity
Expedia.com269 $
Hotels.com269 $
eDreams
Trip.com288 $
Anmeldt d. 30. april 2016

dårlig service , laver man lidt om på det man har bestilt af mad ,betaler man overpenge.
troede man fik kaffe og kage når man kom , men der var ikke noget ,gik selv over og spurgte om det , så fik man overrakt en kande kaffe

Dato for ophold: april 2016
4  Tak, Minell H
Anmeldt d. 21. april 2016

Rigtig hyggeligt hotel i "badehotel-stil" med hvidmalede træpaneler på væggene og sommerhus-udsmykning. Samtidig virker stedet nyt, så alt at vinkelret og installationerne virker. Værelserne er små, så på vores dobbeltværelse var der kun plads til én lænestol og en hård spisestol med træsæde.
Personalet er meget venligt og serviceorienteret.
Det er ikke billigt.

Værelsestip: Sørg for at få et værelse med udsigt over vandet - udsigten over vadehavet er imponerende!
Dato for ophold: april 2016
2  Tak, kem421
Anmeldt d. 10. april 2016

Beliggenheden er blandt de bedre i Danmark. Værelserne er meget små. Maden bærer præg af at man forsøger at efterligne restauranter med mischelin stjerner men oplevelsen er at man går sulten og fattig fra bordet. Man har indtryk af at hotelchefen forsøger at spare hvor der kan spares men glemmer at indvesteringer kan give mere valuta for pengene end at være for fedtet.

Dato for ophold: maj 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, perl406
Anmeldt d. 21. februar 2016

Vi bor i Hjerting, men lejede et af de små huse ved badehotellet i 1 uge, da vi skulle gennem en større renovering af vores hus. Huset er godt indrettet og stilen er gennemført ned til mindste detalje. Der mangler intet køkkengrej, og selv servicen matcher badehotel stilen. Der var super rent ved ankomst. Meget venligt personale i receptionen. Kunne dog godt have brugt en dør ind til de to sovepladser lige ovenfor trappen. Her vil man typisk vælge at lade sine børn sove, og det ville være rart med mulighed for at lukke der ind til, når man fx. sidder nedenunder i stuen og ser tv. Kan absolut anbefales.

Dato for ophold: februar 2016
1  Tak, Lene J
Anmeldt d. 8. december 2015 fra mobile enheder

Hjerting er et meget hyggeligt bade hotel. Jeg har været det flere gange på forretningsrejser. Og stemningen er i top, og udsigten fra hotellets morgenmad kan simpelhed ikke fås bedre, med udsigt ud over vandet. Faktisk føler man at man sidder ude i vandet. Hotellet formår at stabe en ro af nydelse og velvære. Jeg forstiller mig at hotellet er perfekt til kæreste turer. Personligt har jeg benyttet hotellets møde lokaler, som var godt udstyret med projekter osv.

Dato for ophold: oktober 2015
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, nicolajn722