202 US$
Anmeldt d. 29. august 2022

Dato for ophold: august 2022
  • Rejsetype: Rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Michael Foged Hansen, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2022

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 18. august 2022

Skønt værelse med den smukkeste udsigt og dejligt med altan så man kan komme ud at få lidt luft.
Værelset havde de ting man skulle bruge og deres seng var god.
Morgenmaden var rigtig fin, godt udvalg, smagte godt og der var pænt.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, TeamSmart
Michael Foged Hansen, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2022

Tusind tak for dit 5-stjernede review.
Vi glæder os allerede til at tage imod dig igen :-)

Anmeldt d. 30. juli 2022

God udsigt fra værelse, dejlig altan hyggeligt værelse med fin kaffemaskine. Der var faktisk et lille køkken, hvis man selv ville lave mad, men vi nød hotellets mad, var dog ude at spise en enkelt da vi var en tur på Fanø.

Dato for ophold: juli 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, 402no
Michael Foged Hansen, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2022

Og dejligt at læse at I nød det hos os i vores Junior Suite. Tak fordi du bruger tid på at dele din gode oplevelse.

Anmeldt d. 16. juli 2022

Vi valgte Scandic dels fordi vi rejste med vores hund, mens også fordi at på Scandic får man værdi for pengene. Utroligt venligt personale på hele hotellet, reception, restaurant og rengøring. Flot udsigt ud over havnen og Fanø fra værelset. Hotellet ligger for enden af gågaden hvor der er mange muligheder for at spise og shoppe. Gode mulighed for parkering lige ved hotellet. Vi vil absolut komme tilbage næste gang vi er i Esbjerg.
Jeg giver 5 stjerner for
Beliggenhed
Renlighed
Service
Værdi for pengene

Tak, SorenWH

Hej Søren,

Tusind tak fordi du deler din positive oplevelse hos os. Det sætter vi stor pris på.

Håber at se dig igen en anden gang.

Anmeldt d. 27. juni 2022

Har lige været på miniferie på Scandic Esbjerg , dette var 4.besøg og også denne gang en oplevelse - beliggenhed til havnen super betjeningen og maden det samme

Kommer gerne igen en anden gang - beliggenheden til indkøbsmuligheder også perfekt
Odenseaneren

Dato for ophold: juni 2022
Tak, Focustitanium
Michael Foged Hansen, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juni 2022

Kære Odenseaner,

Hvor er det skønt at I har lyst til at dele jeres gode oplevelse - og at vi endnu en gang kan leve op til forventningerne.

Ha' en dejlig sommer!!
Vi glæder os til at tage imod jer igen en anden gang.