188 US$
Gratis afbestilling indtil d. 16.10.22
Book nu, betal under opholdet
188 US$
Priceline188 US$
Travelocity188 US$
Anmeldt d. 3. maj 2022

Dato for ophold: april 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Michael Foged Hansen, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. maj 2022

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 30. april 2022

Vi brugte det i forbindelse med sportskonkurrence med vores datter. Beliggenheden tæt på gågaden og centrum. Rent og pænt, men virkelig små værelser - som æsker. Morgenmaden udmærket, nok at vælge imellem.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, rodijo
Michael Foged Hansen, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. maj 2022

Kære Gæst,

Tak fordi du tog dig tid til at anmelde dit ophold. Det virker som om, at det meste fungerede rigtig godt.
Hvis I ønsker mere plads en anden gang, så kan vi anbefale at I prøver vores Junior Suiter. Der finder I ihvert fald god plads :-)

Mange hilsner,

Anmeldt d. 22. april 2022 fra mobile enheder

Under al kritik , grimme og ramponerede gange, kloarklugt på værelser, usædvanligt kedeligt værelse, gardinet defekt, påfaldende lille håndvask, morgenmad fra kl. 7-10, kl. 9.10 et rundstykke tilbage, tomme fade mv. blev dog suppleret med rundstykker efter et kvarter. Ovenstående i betragtning af usædvalig høj pris, kr. 1.695,00 + kr. 75,00 for parkering, sammenlignet med Hjerting Badehotel, som vi efterfølgende så til samme pris, fint hyggeligt hotel, fin beliggenhed mv.
Uanstændigt at betale så mange penge for så ringe kvalitet. Håber dette bliver ændret.

Dato for ophold: april 2022
Tak, lonejespersen
Michael Foged Hansen, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. april 2022

Hej Lone,

Vi er kede af at høre, at du står tilbage med denne oplevelse.
Vi er desværre også hårdt ramt af prisstigninger på mange områder, så derfor kan priserne virke høje hvis man booker tæt på ankomst. Kan man derimod planlægge sit ophold tidligere, får man klart den bedste pris jo tidligere man er ude. Derover, er der også gode rabatter at hente hvis man er medlem af Scandic Friends. (Oprettelse tager 2 min.). Parkering i vores aflukkede P-kælder til 75,- i døgnet, synes vi faktisk er en meget rimelig pris.
Men derudover skal tingene selvfølgelig spille. Morgenmaden laver vi så friskt som muligt gennem hele morgenen og derfor kan man opleve kortvarige mangler - et kvarter er for meget, det skal vi bestemt time bedre.
Med hensyn til værelset, så må I endelig henvende jer til vores reception en anden gang, så har vi mulighed for at rette op på manglerne eller skifte værelse så I ikke ender med at rejse skuffet hjem.

Vi håber at I trods alt vil overveje Scandic igen en anden gang.

Hilsen,

Anmeldt d. 3. april 2022

Dato for ophold: marts 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Michael Foged Hansen, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. april 2022

Anmeldt d. 7. marts 2022

Lækkert værelse med god udsigt til havn og vand. Parkering i aflukket parkeringskælder var en god ting. Der var god plafs. Morgenbuffet var superb, den var fyldt med lækre ting. Svært at begrænse sig.

Dato for ophold: marts 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Jette7349
Michael Foged Hansen, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2022

Hej Jette,

Hvor er det bare skønt at høre. Mange tak fordi du vælger at dele din gode oplevelse.
Vi håber du vil besøge os snart igen.

Mange hilsner,