240 $
Hotels.com
Expedia.com240 $
Orbitz.com
Anmeldt d. 4. august 2021

Vi fik et fint værelse, men der stod brugte madbakker ude på gangen da vi ankom og de stod der stadigvæk da vi tolg hjem 2 dage senere, det var ulækkert, og morgenmaden var på dag 2 ikke fyldt op da vi var der ligesom der manglede Glutenfrit brød som var bestilt.
ellers var det et fint hotel med god service, og det fylder mest for os.

Dato for ophold: august 2021
Tak, 701brianb
Scandic Olympic, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2021

Kære Gæst,

Tak fordi du tager dig tid til at skrive om din oplevelse.

Vi har løbende gæster som skal have serveret alle deres måltider på værelserne, hvilket vi også havde i denne periode. Derfor kan det måske godt se ud som om, at der ikke ryddes bakker fra gangene - men det bliver der flere gange om dagen.

Håber dette forklarer din oplevelse oppe på gangen :-)

Anmeldt d. 22. juli 2021

Dejligt værelse på 7. sal med terrasse og udsyn til livet på havnen. Personalet er top-klasse, man føler sig i den grad velkommen. Der er altid imødekommende og professionel betjening, om det er morgen eller aften.

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, hpj40
Scandic Olympic, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2021

Mange tak for den herlige anmeldelse. Det er så skønt at høre - tusind tak :-)

Anmeldt d. 19. maj 2021

Et hyggeligt hotel, med servicen i top. Lækker morgenmad med friske råvare.
Rigtig fin covid19 håndtering og rengøring i top.
God udsigt til havnen.
Jeg var meget glad for vi valgte at bo på hotellet i hjertet af Esbjerg

Tak, 1metten
Scandic Olympic, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. maj 2021

Kære Gæst,

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Dejligt at høre, at at bare spillede under jeres ophold :-)

Vi håber I vil lægge vejen forbi vores skønne by en anden gang.

Anmeldt d. 17. maj 2021

Fint hotel - men det bedste var det dejlige personale! Uanset om det var i receptionen eller til morgenbordet - var der venlig og imødekommende betjening. Skønt! Det var helt klart personalet der trak stjernerne op på dette hotel :)

• Rejsetype: Rejste alene
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, MissMonaS
Scandic Olympic, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2021

Hej Mona,

Hvor er det skønt at høre :-)
Mange - mange tak fordi du tager dig tid til at dele dette. Det vil glæde vores medarbejdere at høre!!

Anmeldt d. 10. maj 2021

Ved ankomst sent på aftenen blev jeg modtaget og havde bestilt jeres dyreste værelse.....ikke engang parkering var med i prisen.....som en af de første ting blev jeg spurgt om jeg ønskede rengøring ( og ja jeg ved godt at det er for at spare miljø) men måske skulle i tjekke om ikke det havde været nødvendigt at gøre det INDEN folk tjekkede ind.....Da jeg om morgenen ville tage et bad og rullede den skridsikre måtte ud til badekaret måtte jeg starte med at rengøre den da den var fuldstændig muggen og bestemt ikke ret lækker.....MEGET slidt værelse i forhold til pris og andre scandic hoteller jeg har været på. Det eneste sted jeg faktisk syntes personale var rart at snakke med var hende jeg snakkede med ved morgenbuffeten.

• Rejsetype: Rejste alene
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Flemming8700

Hej Flemming,

Tak for en behagelig og konstruktiv mail korrespondance. Jeg er glad for at vi fandt en tilfredstillende løsning og vi glæder os til at tage imod dig igen en anden gang alligevel :-)