“Arbejde i julen 2016”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
Scandic Olympic
Vurderet som nr. 1 ud af 15 hoteller i Esbjerg
Anmeldt 3. januar 2017 fra mobile enheder

Jeg havde fornøjelsen, at være på arbejde i julen 2016.
I den forbindelse boede jeg 7 dage på Scandic Olympic.
Og det var en fornøjelse.
Lige fra rengørings damerne, tjenerne, køkkenet til receptionisterne.
Jeg blev mødt med et smil af alle.
Morgenmaden var super.
Rengøringen var flot.
Og tjek ind og tjek ud gik smertefrit.
Absolut ikke sidste gang jeg bor på dette hyggelige hotel.

Overnattede: December 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Henrik H
Ricco A, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2017

Kære Henrik H.

Glædelig bagjul, godt nytår og tusind tak for det flotte review. Feedback fra vores gæster har stor betydning for os.

Jeg er glad for at læse, at du havde nogle dejlig dage hos os i julen. Jeg har viderebragt din feedback til teamet.

Både teamet og jeg vil glæde os til igen at kunne byde dig velkommen hos os

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 2. januar 2017

Altid varm velkomst også når man kommer med hund. Personalet er søde til at informere om gode muligheder i byen til at finde spisesteder, cafeer etc.

Værelserne er altid gjort klare og god betjening i restaurant og bar samt receptionen

Værelsestip: centralt beliggende, udsigt, tæt til vand og parker
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: December 2016, rejste alene
Tak, Morten Ø

Kære Morten Ø.

Rigtig godt nytår og tusind tak for en "5-stjernet" review. Det betyder meget for os at, du har valgt at bruge lidt tid på at dele din oplevelse med os og andre rejsende her på tripadvisor.

Vi håber på, vi snart igen får lov til at byde både dig og din hun velkommen hos os.

Anmeldt 28. december 2016

Vi er et ægtepar, der selv har boet i Esbjerg i over 20 år, vi bor nu i en anden del af landet, men har stadig mange relationer til byen.....

Vi har de sidste 7-8 år, altid boet på SCANDIC OLYMPIC, og været meget tilfredse...
I receptionen, bliver du modtaget af søde, piger og drenge, der byder dig velkommen, og du får dit nøglekort, og går op til dit værelse........Værelserne er ikke store, og badeværelset heller ikke, men vi er jo også kun kommet for sove!!!!!!
Til gengæld er sengene meget komfortable......

Næste morgen kommer du ned til " NOGET AF ÉN MORGENMADSBUFFET. "Der er så mange ting, at vælge imellem - og alt hvad hjertet begærer.....
Du kan spise i 3 timer - læse aviser eller se nyheder på TV, i nærheden af receptionen - det er, EN RIGTIG GOD START PÅ DAGEN...!!!

Vi skal så ud, at opleve noget, og besøge gamle venner....Og har vi en pauce, inden vi skal op, på værelset, sidder vi gerne og læser eller ser TV i HYGGEKROGEN, ved siden af receptionen......
Udcheckningen er hurtig og der er flere, muligheder for parkering.....

Værelsestip: Hvis du bor højt oppe, er der jo mindre støj, og mange værelser, har god udsigt til havnen, og færge...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: September 2016, rejste som par
Tak, 000666
Ricco A, Owner hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2017

Kære 000666

Hvor er det bare dejlig læsning. Hvor er jeg glad for at læse at vi er med til at give jer nogle gode oplevelser, når i er tilbage i Esbjerg.
I skal også have tusind tak for at i har valgt at give og feedback og delt jeres oplevelser med os og andre rejsende her på tripadvisor.

Jeg har viderebragt jeres hilsen til teamet, jeg ved det betyder rigtig meget for dem.

Anmeldt 21. december 2016 fra mobile enheder

Hos Scandic er der altid rart og kvaliteten er altid rimelig høj.
De gange jeg har boet på Scandic olympic, har betjeningen altid været virkelig imødekommen og service niveauet højt.
Baren kunne der godt gøres lidt ved syntes jeg, den virker ikke lige så hyggelig som mange andre Scandic hoteller.
Men der har Esbjerg heldigvis mange andre alternativer.

Overnattede: Maj 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Steen P

Kære Steen P.

Tusind tak for at du har valgt at bruge lidt tid på, at give både os og andre rejsende lidt feedback på din oplevelse hos os.

Jeg er glad for at hører, at vi lever op til forventningerne og vi vil gøre vores bedste til, at vi får skabt en god hyggelig bar.

Endnu engang tusind fra for feedback, det betyder rigtig meget for os.

Anmeldt 19. december 2016

God service ved ind og udtjekning. Fine store værelser!! Gode parkeringsmuligheder på stedet - nogle steder gratis ellers ved betaling. Hyggeligt sted. Generelt en super fin tilfreds oplevelse, hvor vi hurtigt kunne få et værelse.

• Overnattede: December 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Dorthe C

Kære Dorthe C.

Det betyder rigtig meget for både teamet og jeg, at vores gæster får en god oplevelse, og at vi får feedback på oplevelsen.

Tusind tak fordi du tog dig til til at dele jeres oplevelse hos os.

På vegne af teamer og jeg selv, ønskes du en rigtig dejlig dag.

ricco.alvarez@scandichotels.com

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Esbjerg
8.4 km væk
Hotel Dagmar
Nr. 2 af 6 i Ribe
252 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Scandic Olympic? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Olympic

Adresse: Strandbygade 3, Esbjerg 6700, Danmark (Tidligere Scandic Olympic Esbjerg City)
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Esbjerg
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 15 hoteller i Esbjerg
Prisområde: 829 kr.-1.588 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Scandic Olympic 3.5*
Antal værelser: 147
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Scandic Hotels, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Olympic. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Scandic Olympic Hotel Esbjerg

Er dette din TripAdvisor-registrering?