Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Arbejde i julen 2016” 4 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Scandic Olympic

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 5 websteder mere!
Scandic Olympic
Vurderet som nr. 1 ud af 15 hoteller i Esbjerg
4 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
“Arbejde i julen 2016”
4 ud af 5 bobler Anmeldt 2 uger siden fra mobile enheder

Jeg havde fornøjelsen, at være på arbejde i julen 2016.
I den forbindelse boede jeg 7 dage på Scandic Olympic.
Og det var en fornøjelse.
Lige fra rengørings damerne, tjenerne, køkkenet til receptionisterne.
Jeg blev mødt med et smil af alle.
Morgenmaden var super.
Rengøringen var flot.
Og tjek ind og tjek ud gik smertefrit.
Absolut ikke sidste gang jeg bor på dette hyggelige hotel.

Overnattede December 2016, rejste på forretning
Tak, Henrik H
Ricco A, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelse, 2 uger siden
Kære Henrik H.

Glædelig bagjul, godt nytår og tusind tak for det flotte review. Feedback fra vores gæster har stor betydning for os.

Jeg er glad for at læse, at du havde nogle dejlig dage hos os i julen. Jeg har viderebragt din feedback til teamet.

Både teamet og jeg vil glæde os til igen at kunne byde dig velkommen hos os

Skriv en anmeldelse

203 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (14)
Dato | Vurdering
Dansk først
5 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
5 ud af 5 bobler Anmeldt 2 uger siden

Altid varm velkomst også når man kommer med hund. Personalet er søde til at informere om gode muligheder i byen til at finde spisesteder, cafeer etc.

Værelserne er altid gjort klare og god betjening i restaurant og bar samt receptionen

Værelsestip: centralt beliggende, udsigt, tæt til vand og parker
Vis flere værelsestip
  • Overnattede December 2016, rejste alene
      Sted
      Renlighed
Tak, Morten Ø
Kære Morten Ø.

Rigtig godt nytår og tusind tak for en "5-stjernet" review. Det betyder meget for os at, du har valgt at bruge lidt tid på at dele din oplevelse med os og andre rejsende her på tripadvisor.

Vi håber på, vi snart igen får lov til at byde både dig og din hun velkommen hos os.

Stege, Danmark
70 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 21 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 3 uger siden

Vi er et ægtepar, der selv har boet i Esbjerg i over 20 år, vi bor nu i en anden del af landet, men har stadig mange relationer til byen.....

Vi har de sidste 7-8 år, altid boet på SCANDIC OLYMPIC, og været meget tilfredse...
I receptionen, bliver du modtaget af søde, piger og drenge, der byder dig velkommen, og du får dit nøglekort, og går op til dit værelse........Værelserne er ikke store, og badeværelset heller ikke, men vi er jo også kun kommet for sove!!!!!!
Til gengæld er sengene meget komfortable......

Næste morgen kommer du ned til " NOGET AF ÉN MORGENMADSBUFFET. "Der er så mange ting, at vælge imellem - og alt hvad hjertet begærer.....
Du kan spise i 3 timer - læse aviser eller se nyheder på TV, i nærheden af receptionen - det er, EN RIGTIG GOD START PÅ DAGEN...!!!

Vi skal så ud, at opleve noget, og besøge gamle venner....Og har vi en pauce, inden vi skal op, på værelset, sidder vi gerne og læser eller ser TV i HYGGEKROGEN, ved siden af receptionen......
Udcheckningen er hurtig og der er flere, muligheder for parkering.....

Værelsestip: Hvis du bor højt oppe, er der jo mindre støj, og mange værelser, har god udsigt til havnen, og færge...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede September 2016, rejste som et par
      Søvnkvalitet
      Værelser
Tak, 000666
Ricco A, Owner hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelse, 2 uger siden
Kære 000666

Hvor er det bare dejlig læsning. Hvor er jeg glad for at læse at vi er med til at give jer nogle gode oplevelser, når i er tilbage i Esbjerg.
I skal også have tusind tak for at i har valgt at give og feedback og delt jeres oplevelser med os og andre rejsende her på tripadvisor.

Jeg har viderebragt jeres hilsen til teamet, jeg ved det betyder rigtig meget for dem.

13 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
4 ud af 5 bobler Anmeldt 4 uger siden fra mobile enheder

Hos Scandic er der altid rart og kvaliteten er altid rimelig høj.
De gange jeg har boet på Scandic olympic, har betjeningen altid været virkelig imødekommen og service niveauet højt.
Baren kunne der godt gøres lidt ved syntes jeg, den virker ikke lige så hyggelig som mange andre Scandic hoteller.
Men der har Esbjerg heldigvis mange andre alternativer.

Overnattede Maj 2016, rejste på forretning
Tak, Steen P
Kære Steen P.

Tusind tak for at du har valgt at bruge lidt tid på, at give både os og andre rejsende lidt feedback på din oplevelse hos os.

Jeg er glad for at hører, at vi lever op til forventningerne og vi vil gøre vores bedste til, at vi får skabt en god hyggelig bar.

Endnu engang tusind fra for feedback, det betyder rigtig meget for os.

Hillerød, Danmark
1 anmeldelse
5 ud af 5 bobler Anmeldt 4 uger siden

God service ved ind og udtjekning. Fine store værelser!! Gode parkeringsmuligheder på stedet - nogle steder gratis ellers ved betaling. Hyggeligt sted. Generelt en super fin tilfreds oplevelse, hvor vi hurtigt kunne få et værelse.

• Overnattede December 2016, rejste på forretning
      Værdi
      Søvnkvalitet
Tak, Dorthe C
Kære Dorthe C.

Det betyder rigtig meget for både teamet og jeg, at vores gæster får en god oplevelse, og at vi får feedback på oplevelsen.

Tusind tak fordi du tog dig til til at dele jeres oplevelse hos os.

På vegne af teamer og jeg selv, ønskes du en rigtig dejlig dag.

ricco.alvarez@scandichotels.com
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Esbjerg
8.4 km væk
4.0 ud af 5 bobler 106 anmeldelser
2.1 km væk
Esbjerg Conference Hotel
Vis priser

Har du været i Scandic Olympic? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Olympic

Ejendom: Scandic Olympic
Adresse: Strandbygade 3, Esbjerg 6700, Danmark (Tidligere Scandic Olympic Esbjerg City)
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Esbjerg
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 15 hoteller i Esbjerg
Prisklasse (pr. overnatning): 771 kr.-1.458 kr.
Hotelklasse:3,5 stjerner — Scandic Olympic 3.5*
Antal værelser: 147
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Booking.com og Priceline, så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Olympic. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Scandic Olympic Hotel Esbjerg

Er dette din TripAdvisor-registrering?