“Glimrende hotel ”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
Scandic Olympic
Vurderet som nr. 1 ud af 15 hoteller i Esbjerg
Anmeldt 21. december 2016 fra mobile enheder

Hos Scandic er der altid rart og kvaliteten er altid rimelig høj.
De gange jeg har boet på Scandic olympic, har betjeningen altid været virkelig imødekommen og service niveauet højt.
Baren kunne der godt gøres lidt ved syntes jeg, den virker ikke lige så hyggelig som mange andre Scandic hoteller.
Men der har Esbjerg heldigvis mange andre alternativer.

Overnattede: Maj 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Steen P
Ricco A, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2017

Kære Steen P.

Tusind tak for at du har valgt at bruge lidt tid på, at give både os og andre rejsende lidt feedback på din oplevelse hos os.

Jeg er glad for at hører, at vi lever op til forventningerne og vi vil gøre vores bedste til, at vi får skabt en god hyggelig bar.

Endnu engang tusind fra for feedback, det betyder rigtig meget for os.

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Scandic Olympic
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 19. december 2016

God service ved ind og udtjekning. Fine store værelser!! Gode parkeringsmuligheder på stedet - nogle steder gratis ellers ved betaling. Hyggeligt sted. Generelt en super fin tilfreds oplevelse, hvor vi hurtigt kunne få et værelse.

• Overnattede: December 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Dorthe C

Kære Dorthe C.

Det betyder rigtig meget for både teamet og jeg, at vores gæster får en god oplevelse, og at vi får feedback på oplevelsen.

Tusind tak fordi du tog dig til til at dele jeres oplevelse hos os.

På vegne af teamer og jeg selv, ønskes du en rigtig dejlig dag.

Anmeldt 12. december 2016

Glimrende sted.
God overnatning, gode faciliteter og god betjening.
Der kan godt være lidt kø ved udcheckningen, men der er gode muligheder for at sidde med en avis og få tiden til at gå.
Når man ved det, så kan man selv lægge lidt tid til hvis man har erinder man skal nå.

• Overnattede: December 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, torbenjespersen

Kære Torbenjespersen

Mange tak for den flotte feedback og tusind tak fordi du har valgt at bruge lidt tid på at dele din oplevel med både os og andre her på tripadvisor.

Både teamet og jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag

Anmeldt 12. december 2016 fra mobile enheder

Enormt tilfreds. Rigtig fint værelse, lækker aftenbuffet og morgenbuffet og frisk personale. Overnatning samt mad var billigt sammenlignet med andre steder vi har været, men bestemt ikke ringere. Blev medlem af scandic friends og fik 20 % i restauranten og andre fordele

Overnattede: December 2016
Tak, Christina P

Kære Christina P.

Tusind tak for en rigtig flot review. Feedback fra vores gæster betyder utrolig meget for os.

Jeg er glad for at vi levede op til dine forventninger og håber at vi igen en anden gang må byde dig velkommen hos os.

Du ønskes en rigtig dejlig dag

Anmeldt 6. december 2016

Et sted hvor man føler sig velkommen og " næsten hjemme ".
Personalet er utrolig servicemindede " med et glimt i øjet ". Det emmer af hygge og professionalisme.
Restauranten er også helt i top. Hyggelig atmosfære og fremragende mad - også her er betjeningen helt i TOP :-)

• Overnattede: December 2016, rejste alene
Tak, johnnylgade
Ricco A, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. december 2016

Kære Johnny L Gade

Tusind tak for den flotte feedback - Jeg er heldig at have et fantastisk team her på hotellet - din ros er hermed viderebragt - jeg ved det betyder meget for dem.

Du ønskes en rigtig glædelig jul

ricco.alvarez@scandichotels.com

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Esbjerg
8.4 km væk
ECH PARK
Nr. 6 af 15 i Esbjerg
43 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Scandic Olympic? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Olympic

Adresse: Strandbygade 3, Esbjerg 6700, Danmark (Tidligere Scandic Olympic Esbjerg City)
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Esbjerg
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 15 hoteller i Esbjerg
Prisområde: 853 kr.-1.794 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Scandic Olympic 3.5*
Antal værelser: 147
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Scandic Hotels, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Olympic. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Scandic Olympic Hotel Esbjerg

Er dette din TripAdvisor-registrering?