Scandic Olympic
77 $
  • Restaurant
TripAdvisor
Anmeldt for 19. december 2016

God service ved ind og udtjekning. Fine store værelser!! Gode parkeringsmuligheder på stedet - nogle steder gratis ellers ved betaling. Hyggeligt sted. Generelt en super fin tilfreds oplevelse, hvor vi hurtigt kunne få et værelse.

• Overnattede: december 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Dorthe C
Ricco A, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2017

Kære Dorthe C.

Det betyder rigtig meget for både teamet og jeg, at vores gæster får en god oplevelse, og at vi får feedback på oplevelsen.

Tusind tak fordi du tog dig til til at dele jeres oplevelse hos os.

På vegne af teamer og jeg selv, ønskes du en rigtig dejlig dag.

Anmeldt for 12. december 2016

Glimrende sted.
God overnatning, gode faciliteter og god betjening.
Der kan godt være lidt kø ved udcheckningen, men der er gode muligheder for at sidde med en avis og få tiden til at gå.
Når man ved det, så kan man selv lægge lidt tid til hvis man har erinder man skal nå.

• Overnattede: december 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, torbenjespersen

Kære Torbenjespersen

Mange tak for den flotte feedback og tusind tak fordi du har valgt at bruge lidt tid på at dele din oplevel med både os og andre her på tripadvisor.

Både teamet og jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag

Mange hilsner

Anmeldt for 12. december 2016 fra mobile enheder

Enormt tilfreds. Rigtig fint værelse, lækker aftenbuffet og morgenbuffet og frisk personale. Overnatning samt mad var billigt sammenlignet med andre steder vi har været, men bestemt ikke ringere. Blev medlem af scandic friends og fik 20 % i restauranten og andre fordele

Overnattede: december 2016
Tak, Christina P

Kære Christina P.

Tusind tak for en rigtig flot review. Feedback fra vores gæster betyder utrolig meget for os.

Jeg er glad for at vi levede op til dine forventninger og håber at vi igen en anden gang må byde dig velkommen hos os.

Du ønskes en rigtig dejlig dag

Mange hilsner

Anmeldt for 6. december 2016

Et sted hvor man føler sig velkommen og " næsten hjemme ".
Personalet er utrolig servicemindede " med et glimt i øjet ". Det emmer af hygge og professionalisme.
Restauranten er også helt i top. Hyggelig atmosfære og fremragende mad - også her er betjeningen helt i TOP :-)

• Overnattede: december 2016, rejste alene
Tak, johnnylgade
Ricco A, General Manager hos Scandic Olympic, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. december 2016

Kære Johnny L Gade

Tusind tak for den flotte feedback - Jeg er heldig at have et fantastisk team her på hotellet - din ros er hermed viderebragt - jeg ved det betyder meget for dem.

Du ønskes en rigtig glædelig jul

Anmeldt for 5. december 2016 fra mobile enheder

Vi har været på par weekend for første gang i vores ægteskab og vi valgte scandic Esbjerg.
Dette er bestemt ikke noget vi fortryder det var en enkelt overnatning men services var i top og smilende og rart personale.
Der lå en hilsen på værelset og en kasse med karameller dejligt at man føler sig speciel også selvom alle andre får det samme jeg vil til en hver tid overnatte det igen.

Overnattede: december 2016, rejste som par
Tak, Ina G

Kære Ina G.

Tusind tak for den "5-stjernede" feedback og tak for at du deler jeres oplevelse med både os og andre rejsende her på tripadvisor.

Jeg er glad for at i havde en dejlig weekend.

Rigtig glædelig jul