Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Esbjerg
Tilføj
Indbakke
Søg
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (280)
Filtrer anmeldelser
280 resultater
Medlemsvurdering
65
142
48
17
8
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
65
142
48
17
8
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 280 anmeldelser
Anmeldt d. 22. september 2019 fra mobile enheder

En enkelt nat på 1sal, hvor det lugtede fælt af kloak, på gangen...værelset ikke specielt rent, badeværelset stank om morgenen også forfærdelig af kloak.
Personalet meget søde og venlige, morgenmaden bestemt ikke noget at prale af..
Beliggenhed fint, midt i byen.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, ingridsG8403IT
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception H, Chef  hos hotel Britannia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. september 2019

Hej

Tak fordi du tog dig tid til at give os din feed back.
Vi er rigtig glade for alle de tilbagemeldinger vi får, da dette sikre en fortsat forbedring af vores kvalitet inden for hotellets faciliteter og for vores service.
Tak for netop din tilbagemelding, både ris og ros er givet videre til alle afdelingerne.
Endnu engang tak for den tid du har brugt og jeg håber at vi igen, i den nærmeste fremtid, kan byde dig velkommen på Hotel Britannia

Med venlig hilsen
Helle Tingberg

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. september 2019 fra mobile enheder

Har været på en enkel overnatning. Vi bookede suiten. Da vi ønskede lidt mere end et normalt værelse.
Men må sige, at pris og værelset ikke hænger sammen.
Når man vælger og betale ekstra, forventes der også at der er gjort ekstra. Ikke en seng der er medtaget af, at rengøringen har banket støvsugere ind i sengen. Der var pænt rent, så det var helt i orden. Men inventaret er for slidt til den pris. Har været på andre suiter, der har kostet mindre. Og hvor standen var langt højre.
Ang. Parkering. Ikke ok og skulle betale 75 kr. Den bør være ink.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, smukt
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception H, Chef  hos hotel Britannia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. september 2019

Hej

Tak fordi du tog dig tid til at skrive denne anmeldelse.
Vi er rigtig glade for alle de tilbagemeldinger vi får, da dette sikre en fortsat forbedring af vores kvalitet inden for hotellets faciliteter og for vores service.
Jeg beklager naturligvis jeres oplevelse af værelset. Jeg er glad for at kunne meddele, at vi starter renoveringen af vores 108 værelser i næste uge. Alle værelser står klar 1. maj 2020.

Endnu engang tak for den tid du har brugt og jeg håber at vi igen, i den nærmeste fremtid, kan byde dig velkommen på Hotel Britannia

Med venlig hilsen
Helle Tingberg

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. august 2019 fra mobile enheder

Vi er netop hjemvendt fra 2 dages sommerophold som includerer, 2x overnatning, 2 x morgenmad, 2 x2retters menu samt 2. x kaffe med chokolade. Til prisen på 2195,- er det et fund. Hotellets værelser kunne godt trænge til opfriskning, men er rent og pænt. Restauranten er skøn med dejlig stor udendørs terrasse, og alt personalet er venlige, smilende og meget serviceminded. Maden var ligeledes af høj kvalitet. Vi er meget tilfredse og kommer megetgerne igen.

Dato for ophold: august 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Ebbep
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception H, Chef  hos hotel Britannia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2019

Kære Ebbe

Tak fordi du tog dig tid til at udfylde vores gæstetilfredshedsskema her på Tripadvisor.
Vi er rigtig glade for alle de tilbagemeldinger vi får, da dette sikre en fortsat forbedring af vores kvalitet inden for hotellets faciliteter og for vores service.
Tak for netop din tilbagemelding, det glæder mig at I har nydt jeres ophold. Ros er givet videre til alle afdelingerne.
Endnu engang tak for den tid du har brugt og jeg håber at vi igen, i den nærmeste fremtid, kan byde dig velkommen på Hotel Britannia.

Med venlig hilsen
Helle Tingberg

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 21. juli 2019 fra mobile enheder

godt ophold på hotel brittania i Esbjerg.
Venlig og imødekommende kompetent betjening
God veltilberedt mad, til meget rimelige priser
Flotte værelser og omgivelser
vi kommer helt sikkert gerne igen en anden gang.

Dato for ophold: juli 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, john_lindberg52
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception H, Chef  hos hotel Britannia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2019

Kære John

Tak fordi du tog dig tid til at udfylde vores gæstetilfredshedsskema her på tripAdvisor.
Vi er rigtig glade for alle de tilbagemeldinger vi får, da dette sikre en fortsat forbedring af vores kvalitet inden for hotellets faciliteter og for vores service.
Endnu engang tak for den tid du har brugt og jeg håber at vi igen, i den nærmeste fremtid, kan byde dig velkommen på Hotel Britannia.

Med venlig hilsen
Helle Tingberg

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. juli 2019 fra mobile enheder

Esbjerg lå centralt i midten for de seværdigheder, vi havde planlagt at besøge på vores Vestjyske ferie, og vi valgte at slå os ned på Hotel Britannia i en uge. Da da vi skulle bo der så længe, valgte vi en juniorsuite for at have rum omkring os. Det var vi ganske godt tilfredse med, der var et par glimrende lænestole, og vi var også tilfredse med servicen fra hotellet, medarbejderne i receptionen dukkede prompte op de gange, vi havde brug for hjælp. Også da der uheldigvis hele to gange ikke var lagt friske håndklæder, hvilket var noget irriterende. Den sidste gang fik vi til overflod hele 5 bademåtter - det er forklaringen på det store lager i skabet, da vi forlod hotellet.

Morgenmaden var fin, med et glimrende udvalg af økologiske produkter. Det ville dog have været rart med lidt mere frugt, og druerne kunne med fordel have været delt i mindre klaser, det er uhygiejnisk, at gæsterne tager på hele klasen for at løsne nogle druer.

Der er parkeringsmulighed på hotellet, men det mærkes tydeligt, at parkeringsfelterne er malet op i en tid, hvor bilerne var smallere, det kunne kræve sin mand m/k at komme ind eller ud af køretøjet.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, ALice_Martens
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception H, Direktør hos hotel Britannia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juli 2019

Kære Alice
Tak fordi du tog dig tid til at udfylde vores gæstetilfredshedsskema.
Vi er rigtig glade for alle de tilbagemeldinger vi får, da dette sikre en fortsat forbedring af vores kvalitet inden for hotellets faciliteter og for vores service.
Tak for netop din tilbagemelding, både ris og ros er givet videre til alle afdelingerne.
Endnu engang tak for den tid du har brugt og jeg håber at vi igen, i den nærmeste fremtid, kan byde dig og din mand velkommen på Hotel Britannia.

Med venlig hilsen
Helle Tingberg

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser