Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Esbjerg
Tilføj
Indbakke
Søg
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (280)
Filtrer anmeldelser
280 resultater
Medlemsvurdering
65
142
48
17
8
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
65
142
48
17
8
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
5-10 af 280 anmeldelser
Anmeldt d. 5. juli 2019 fra mobile enheder

Esbjerg lå centralt i midten for de seværdigheder, vi havde planlagt at besøge på vores Vestjyske ferie, og vi valgte at slå os ned på Hotel Britannia i en uge. Da da vi skulle bo der så længe, valgte vi en juniorsuite for at have rum omkring os. Det var vi ganske godt tilfredse med, der var et par glimrende lænestole, og vi var også tilfredse med servicen fra hotellet, medarbejderne i receptionen dukkede prompte op de gange, vi havde brug for hjælp. Også da der uheldigvis hele to gange ikke var lagt friske håndklæder, hvilket var noget irriterende. Den sidste gang fik vi til overflod hele 5 bademåtter - det er forklaringen på det store lager i skabet, da vi forlod hotellet.

Morgenmaden var fin, med et glimrende udvalg af økologiske produkter. Det ville dog have været rart med lidt mere frugt, og druerne kunne med fordel have været delt i mindre klaser, det er uhygiejnisk, at gæsterne tager på hele klasen for at løsne nogle druer.

Der er parkeringsmulighed på hotellet, men det mærkes tydeligt, at parkeringsfelterne er malet op i en tid, hvor bilerne var smallere, det kunne kræve sin mand m/k at komme ind eller ud af køretøjet.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, ALice_Martens
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception H, Direktør hos hotel Britannia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juli 2019

Kære Alice
Tak fordi du tog dig tid til at udfylde vores gæstetilfredshedsskema.
Vi er rigtig glade for alle de tilbagemeldinger vi får, da dette sikre en fortsat forbedring af vores kvalitet inden for hotellets faciliteter og for vores service.
Tak for netop din tilbagemelding, både ris og ros er givet videre til alle afdelingerne.
Endnu engang tak for den tid du har brugt og jeg håber at vi igen, i den nærmeste fremtid, kan byde dig og din mand velkommen på Hotel Britannia.

Med venlig hilsen
Helle Tingberg

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 19. juni 2019 fra mobile enheder

Lørdag d 15 juni var jeg til fest på hotel Britannia. En fantastisk fest. Men betjeningen var under al kritik. Vi manglede konstant vin i glassene, kødet var koldt og med sener og der var ikke nok kartofler. Vi havde som sagt en fantastisk fest men er det det niveau det er på Britannia for servering og mad får i det svært.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 303larsa
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception H, Chef  hos hotel Britannia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2019

Hej

Tak for din tilbagemelding her på siden. Vi er rigtig glade for alt feed back som vi modtager.
Der er en naturlig forklaring på ovenstående og jeg vil rigtig gerne bede dig om, at kontakte mig direkte for denne.
Skriv til mig på ht@britannia.dk

På forhånd tak :)
Med venlig hilsen
Helle Tingberg
Hotelchef

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 12. juni 2019

Min datter på 15 og jeg har overnattet på Hotel Britannia i Esbjerg fra fredag den 7. juni til søndag den 9. juni 2019 og vi nød vores ophold.

Al personalet var søde, smilende og hjælpsomme.
Vi boede på et business værelse på 2. sal ( værelse 217 ) med vinduer ud mod haven og byens torv, men der var ikke generende larm fra nattelivet.

Værelset var rent og pænt og dejligt stort. Indretningen var ikke så hyggelig som resten af hotellet, men vi var der ikke så meget, da vi primært var i Esbjerg på grund af et fodboldstævne i Guldager Idrætscenter.

Hotellet ligger super centralt og jeg vil klart anbefale hotellet og selv komme igen.

Vi spiste kun morgenmad på hotellet og det var en dejlig morgenbuffet med et fint udvalg.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Tina Stig A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception H, Direktør hos hotel Britannia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juni 2019

Kære Tina

Tak fordi du tog dig tid til at give os feed back.
Vi er rigtig glade for alle de tilbagemeldinger vi får, da dette sikre en fortsat forbedring af vores kvalitet inden for hotellet og for vores service.

Tak for de pæne ord, dem deler jeg straks med personalet.

Vi ses igen på Hotel Britannia :)

Med venlig hilsen
Helle Tingberg

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 8. juni 2019 fra mobile enheder

Meget centralt. Lækker mad. Varieret morgenmad, mangler ikke noget.
Dejlig værelse. Venlig og imødekommende uddannede personale.
Byen er i rivende udvikling. Der bygges og fornyes.
Dejlig pænt gågade.
Kommer gerne igen.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, 738skyd
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Reception H, Direktør hos hotel Britannia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juni 2019

Hej

Tak fordi du tog dig tid til, at give din feed back her på tripadvisor.
Vi er rigtig glade for alle de tilbagemeldinger vi får, da dette sikre en fortsat forbedring af vores kvalitet inden for hotellet og for vores service.
Tak for netop din meget positive tilbagemelding. De pæne ord er givet videre.

Endnu engang tak for den tid du har brugt og jeg håber at vi igen, i den nærmeste fremtid, kan byde dig velkommen på Hotel Britannia.

Med venlig hilsen
Helle Tingberg

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 18. januar 2019 fra mobile enheder

Et must prøve hotel når du besøger byen. Agnes var meget venlige og hjælpsomme under vores ophold. Hotellet ligger tæt på alt og kun kører væk fra byens attraktioner. Værelset er moderne, men har en gammel touch. Det er meget rent og ryddeligt. Tak Alexandra fra morgenmadsrestauranten for at se efter os. Vi havde en fantastisk tid og vil helt sikkert vende tilbage.

Dato for ophold: januar 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Kwijner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser