“God oplevelse i forbindelse med biblioteksbesøg”
Anmeldelse af Restaurant Nørre19

Restaurant Nørre19
nr. 41 af 144 Restauranter i Esbjerg
Anmeldt 21. august 2020

Jeg fik serveret en god brunch og juice og te. Betjeningen var meget imødekommende. God ide med en cafe i forbindelse med biblioteket. Der var god plads mellem bordene.

Tak, 685gretej

Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

For tredje gang sidder jeg her og sætter tænderne i Nørre19’s pariserbøf - det er simpelthen Esbjergs bedste..! Nørre19 er en café der ligger på (efter min mening) én af Esbjergs bedste beliggenheder, når man tænker café-placering.. Her er oftest fred og ro, og udendørs kan du sidde under deres store parasol og betragte mennesker og nyde udsigten mod den lille park mod museumspladsen. På caféen er der brætspil m.v. Det er en rigtig kok der tryller og mængder, kvalitet og anretning er helt i top... Kan på det varmeste anbefales!!!

Tak, dennishT5200OC
Anmeldt 31. juli 2020

Jeg har nu besøgt Nørre19 to gange og der bliver helt sikkert flere.
Lille hyggelig cafe med en rigtig fin atmosfære og indretning.
Idag fik jeg to stk. smørrebrød (1 x æg og rejer og 1 x kyllingesalat) begge flot præsenteret på tallerkenen.
2 stk. for 85,- hvilket er en rigtig fin pris i forhold til hvad man får serveret.
Menukortet er godt varieret, så der er noget for enhver smag.
Som en af de få steder i Esbjerg åbner de allerede kl. 09:00. Så hvis man har brug for et sted at være til en morgenmadsaftale, ja så kan dette anbefales.
Jeg synes, at dette sted overrasker og jeg vil derfor give dem de bedste anbefalinger med herfra.

Tak, Sass-Ida
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Ikke dårlig, ikke fantastisk, bare ok med venlig betjening. Stor portion, man går ikke sulten derfra.
Kaffen var dog ret dårlig, og ikke med refills. Vil nok vælge alternativ en anden gang.

Tak, Admissus
Lottehhelene, Ejer hos Restaurant Nørre19, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2020

Kære Chris.
Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for, at i blev mætte, da i besøgte os.
Vi stiler selvfølgelig altid efter 5 stjerner, så du er meget velkommen til at uddybe, hvad der efter din mening kunne udløse de sidste to på vores mail: Noerre19@gmail.com

Vi er en lille nyopstartet virksomhed, og sætter stor pris på feedback god som dårlig. Nu har vi indført, at man kan tilkøbe kaffe ad libitum for 10kr til vores brunchtallerken.

Vi er kede af, at kaffen ikke faldt i din smag. Vi går højt op i, at vores kaffe er af god kvalitet. Vi serverer en danskproduceret filterkaffe der hedder Gourmet, vi køber hos vores kaffegrossist Mokkaffe.

Tak igen for din feedback. Vores gæsters meninger betyder meget for os.

Mvh. Charlotte Damberg og Peter Højen
Ejere af Nørre19

Anmeldt 22. november 2019

Da restaurant Nørre19 lige er åbnet (22 Nov 2019) tænkte min kone og jeg at vi ville prøve at se hvad det er blevet til, vi blev yderst glædeligt overrasket! Vi har tit gået forbi og set de nye ejere arbejde på næsten døgndrift for at få restauranten klar til åbning og da vi blev mødt af Charlotte og Peter var det tydeligt at de var stolte af deres arbejde, med god grund!

Vi kom forbi til frokost, maden var frisk og super lækker og de søde og meget engagerede ejere var yderst charmerende. Dette er et sted med masser af personlighed og vi er sikre på at Nørre19 bliver til et stort hit i Esbjerg. Vi glæder os allerede nu til at bliver stamgæster hos jer :)

Dato for besøg: november 2019
Tak, MortenLundHansen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Nørre19, kiggede også på

Har du været i Restaurant Nørre19? Fortæl om dine oplevelser!