“Genial koncept”
Anmeldelse af Madklubben Esbjerg

Madklubben Esbjerg
nr. 55 af 154 Restauranter i Esbjerg
Anmeldt 1. juli 2020

Elsker madklubben og deres søde personale. Og selvfølgelig maden. Er vild med det skiftende menukort, så man aldrig bliver træt af retterne. Lokalerne er virkelig hyggelige!

Tak, RikkeMaha
madklubbendk, Markedsføring hos Madklubben Esbjerg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Hej Rikke

Tusind tak for din anmeldelse ! Vi er meget glade for, at du elsker Madklubben !
Håber på, at vi snart ses igen.

Anmeldt 18. juni 2020

Da min søn er blevet student og jeg selv havde fødselsdag. Valgte vi at spise hos madklubben. Det var så første og sidste gang vi gjorde det.
Foretterne var så små, at de knap kunne ses på en tallerken.
Min søn og jeg vælger at bestille en kulmule fisk med anretning af kantereller/ majs og en rødbedeanretning/ vinegrette til hovedret. Min anretning var nærmest uspiselig, da jeg tænker man har tabt en flaske vinegrette ned i min mad. Det påtales til tjener, der vil nævne det til kok. Det sker dog ikke, da tjener mener det er vigtigere at afrydde borde. Efter længere ventende påtales det igen. Tjener vender tilbage med svar, at de nok er kommet til at hælde for meget vinegrette i. Jeg bliver ikke tilbudt nyt mad, i stedet kunne jeg få et "afslag" i prisen. Da vi havde bestilt 3. retters menu skulle vi også havde dessert. Det var mig ikke muligt, at smage, smagene i desserten, da mine smagsløg var ødelagt. Selv i dag dagen efter, smager mit mad af nærmest intet. Ikke nok med det, fik min mand en herregårdsbøf, hvor mere eller mindre hele tallerkenen var overdænget med ærter, så her havde man vidst tabt en pose frosne ærter
Virkelig dårlig oplevelse øv.
Pålagt billeder af maden.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Bir69cec
madklubbendk, Markedsføring hos Madklubben Esbjerg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juni 2020

Hej Bir69sec

Vi er utrolig kede af, at I har haft en uheldig oplevelse hos os. Det beklager vi meget!

Jeg håber derfor, du vil tage fat i vores bookingafdeling på esbjerg@madklubben.dk. Og du må meget gerne indsætte din anmeldelse i mailen.

Anmeldt 7. juni 2020

Vi var for første gang på besøg lørdag d.6 juni 2020.
Bestilte Bøf Bearnaise og Wienerschnitzel. Bøffen var rigtig god, men Schnitzelen var ganske enkelt ikke som en Wienerschnitzel bør være. Den var for det første kun lunken, så var den alt for tyk (den burde været banket ud) samt sej, kort sagt en skuffelse. Vi henvendte os til betjeningen for bord 203, en rigtig flink ung mand, som kun kunne beklage. Vi kom heller ikke til at betale for Wienerschnitzelen.
Det var ikke lige det vi havde forventet, men vi er villige til at give det et nyt forsøg, da det er et rigtigt hyggeligt sted, vi tror det var en enkelt uheldig hændelse.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 970knuderiks
madklubbendk, Markedsføring hos Madklubben Esbjerg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juni 2020

Hej Skytte,

Vi beklager selvfølgelig meget for den uheldige oplevelse med din wienerschnitzel!
Men vi er glade for, at I vil give os en chance til!

Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Super lækkert mad. Billigt og rigtig godt. Kunne dog godt bruge nogle flere retter at være imellem. Ellers skide godt

Dato for besøg: maj 2020
Tak, ceciliebendix

Hej Cecilie,

Tusind tak for din dejlige anmeldelse!
Og tak for din feedback, den vil vi da helt sikkert tage med os videre :-)

Ha en dejlig dag,

Anmeldt 25. februar 2020 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse. Overskueligt menukort, dejlig stemning, god service og lækker mad. Der er ikke meget at sætte en finger på, men for at den skulle få 5 stjerner, så skulle svinekæberne have haft et par minutter mindre. Men alt i alt et rigtig godt sted. Jeg kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, EmilHansen
madklubbendk, Markedsføring hos Madklubben Esbjerg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. marts 2020

Hej Emil,

Tusind tak for din dejlige anmeldelse! Altid dejligt at høre fra vores gæster omkring deres oplevelse hos os. Så vi er glade for, at I havde en god aften hos os!

Og tak for din feedback på svinekæberne. Vi er meget opmærksomme på, hvad du som gæst oplever, og vi bruger dine betragtninger til at optimere vores restaurant.

Ha en rigtig dejlig dag, og vi håber på at se dig igen snart!

Rejsende, der kiggede på Madklubben Esbjerg, kiggede også på

Har du været i Madklubben Esbjerg? Fortæl om dine oplevelser!