“Lækkert og alsidigt”
Anmeldelse af Street Food Esbjerg

Street Food Esbjerg
nr. 17 af 144 Restauranter i Esbjerg

Havde forestillet mig at det var større. Men det var er fint udvalg. Der var nogle boder hvor personalet lignede nogle der ikke gad at være der. Ingen smil, ingen kommunikation osv. Derfor valgte vi en bod med tyrkisk mad. Personalet var meget flinke og imødekommende. Vi fik noget tyrkisk brød med kylling osv. Det så enkelt ud, men det sagte fantastisk og var fuld af smag. Vi sad ude i deres hyggelige går, hvilket danner fine afslappede rammer til at nyde maden i.

Tak, Moeller67
Søren N, Gæsteansvarlig hos Street Food Esbjerg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Hejsa
Tak for din anmeldelse og vi tager dine kommentarer med videre til alle boder, der er vist noget vi skal have ændret.

Maden var generel hurtig klar efter bestilling - især den indiske mad som bliver udleveret allerede ved bestilling. Maden er lækker og velsmagende og prisniveauet er fornuftigt.

1  Tak, 781mettep
Søren N, Gæsteansvarlig hos Street Food Esbjerg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Mette,

Tak for de søde ord - dem tager vi med videre til køkkenerne. Dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse. Vi håber at se dig igen :-)

Været her et par gange denne gang stod den på karry og ris rigtig godt, men det er lidt dyrt og alt er lidt fanzy svært at finde noget til nogen der er lidt sart

Tak, Jaksefin
Søren N, PR-chef hos Street Food Esbjerg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hejsa,

Dejligt at høre at du har været her flere gange, og at du har haft gode oplevelser. Vi tager det med priserne og udvalget med videre til køkkenerne :-)

Jeg håber glæder mig til god mad, MEN jeg fik en kyllingen i min burger, var kold, pomfritterne og dippen var god. Da jeg kiggede på min mands husets burger var kødet meget rødt, næsten råt, det smagte ikke af noget, min mands fortrød at han ikke havde medbragt salt og peber. Vi havde desværre ikke tid til at vente på nyt mad, ellers havde Vi klaget

Tak, dansk-dansk
Søren N, Gæsteansvarlig hos Street Food Esbjerg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hejsa
Tak for din anmeldelse.
Vi er naturligvis rigtige kede af jeres oplevelse. Der kan altid ske fejl i et køkken og havde i klaget med det samme havde I naturligvis fået nyt mad.

Anmeldt 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med mad til hver en smag.

Jeg valgte at samle mine venner og familie til fødselsdag på Street food, og det var fantastisk!
Vi fandt nemt plads, og alle fik noget, de kunne lide.
Vi savnede en dessertbod, men crepehytten lavede lækkert is og krymmel til os. Bagefter gav baren shots til de resterende, der rykkede nedenunder.

Tak, Experience664794
Søren N, Gæsteansvarlig hos Street Food Esbjerg, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. oktober 2018

Mange TAAK for den fine anmeldelse - det sætter vi stor pris på. Dejligt at høre, at alle fik god mad. Vi håber at se jer alle igen en anden gang :-)

Rejsende, der kiggede på Street Food Esbjerg, kiggede også på

Har du været i Street Food Esbjerg? Fortæl om dine oplevelser!