“Hygge med vin ”
Anmeldelse af Rankin Park Cafe

Rankin Park Cafe
nr. 26 af 154 Restauranter i Esbjerg
Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Sommer og vinmenu på Rankin i den fine og skyggefulde gårdhave er så hyggeligt... Bestilte en
vinmenu med 3
velsmagende vine og en
snackmenu. Et par timers super hygge med veninde.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, connit2015

Anmeldt 7. januar 2020

Min medspiser og jeg fik en stor og en lille platte til frokost respektivt, og vi gik begge mætte derfra. Fint udvalg og gode smagssammensætninger.

Indretningen er hyggelig med genbrugsmøbler, og betjeningen var venlig.

Selv på en hverdag i januar var der en jævn strøm af frokostgæster, og jeg kommer gerne igen.

Eneste anke; priser på drikkevarer er ret høje (45 kr for 25 ml økologisk saft).

Tak, Kristina_qk
Anmeldt 31. december 2019 fra mobile enheder

Altid spændende og varierende lækre salater. Dejligt sødt smilende personale - og hyggelig autentisk atmosfære.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 510leneh
Anmeldt 22. november 2019 fra mobile enheder

Var på en travl hverdagsaften forbi for at få sund mad. Havde været forbi tidligere, hvor salatterne så ganske indbydende ud. Fik en stor platte med 3 retter. Det var skuffende. Chili con carne havde en helt speciel og ganske dårlig smag , salaten var ok. Karry suppen var derimod uspiselig. Tyk konsistens, halv lunken og med meget begrænset smag af karry. Nok det dårligst mad jeg har smagt i længe.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 588Gitte
Anmeldt 7. november 2019 fra mobile enheder

Vi fik tapas til aftensmad med 3 slags pålæg, 3 slags kød, 4 slags dip mm. Dette er den eneste ret med kød i så det er nemt at spise sundt. Sødt personale.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 781mettep

Rejsende, der kiggede på Rankin Park Cafe, kiggede også på

Esbjerg, Sydjylland
Esbjerg, Sydjylland

Har du været i Rankin Park Cafe? Fortæl om dine oplevelser!