“manglede kun øko vin på kortet”
Anmeldelse af Posthuset

Posthuset
nr. 61 af 153 Restauranter i Esbjerg
Beskrivelse: Stuen: I stueplan (og på 1. sal) finder du 2 restauranter: Butcher Burger Joint, hvor der serveres gourmet burgere mv. samt Restaurant Posten med klassiske retter fra hele verden. 1. sal: På 1. sal er der, udover de 2 restauranter, også en kaffebar samt en natklub. 2. sal: På 2. sal ligger Loftet Fine Dining, hvor der serveres gourmet mad med fokus på økologi og lokale råvarer.
Anmeldt 25. januar 2020

dejlig mad god betjening bare ærgerligt at når man siger man vægter lokale råvarer og økologi, så ikke har et udvalg af økovin på kortet, men absolut et besøg værd.

Dato for besøg: september 2019
Tak, JetteSR
rasmuslundk, Ejer hos Posthuset, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Hej Jette,

Tak for dit besøg og din fine anmeldese, vores vinkort består dog 90% af økologiske vine som vi selv importere.

Anmeldt 7. januar 2020

Jeg var her til aften på posthuset med mine venner og vi oplevede en super dårlig service af en bestemt ekspedient. Der var ingen øjenkontakt, vi blev ikke mødt med noget smil da vi kom eller lign. Vi følte os ikke særlig pænt behandlet. Dette er ikke den dyre mad værd. Ikke et sted vi vil besøge igen.

Tak, Emmelie010101
Anmeldt 7. januar 2020

Er i dag blevet betjent af en rigtig led ekspedient, som har en træls attitude og er kommet med lede bemærkninger. Allerede da vi trådte ind havde hun en dårlig udstråling, og da vi senere sidder og spiser kommer hun hen og taler ned til min veninde samt har en træls attitude på. Dårlig oplevelse, plus hun smilte ikke en eneste gang. Kan ikke anbefales, hvis du går ind for kundeservice.

Tak, Anita N
Anmeldt 2. januar 2020

Strip Steak til 329 kr. Ventede 10 min på at afgive min bestilling. Bestilte medium rare som vanligt. Den var kold og måske ikke sej men heller ikke mør og helt sikkert ikke 329 kr. værd. Der var ingen tjener omkring bordene og ikke mulighed for at kommentere min oplevelse, Jeg går en del ud af spise og har noget at sammenligne med. Betalte regningen ved kassen og fortalte om min oplevelse og at jeg ikke ville komme igen foreløbig. Hun sagde at det beklagede hun og kiggede den anden vej for at snakke med en kollega.

Tak, KennetR_12
Anmeldt 16. november 2019

Vi har tidligere spist både brunch, frokost og aftensmad (dele) på Restaurant Posten. Brunch plejer at være særdeles lækker og med hjemmebagt brød.
Dette har desværre ændret sig væsentligt.
Rugbrød var tydeligvis optøet og ristet, osten var tør (og blot 2 skiver til 2 personer) - alt i alt en kedelig oplevelse. Vi bad (venligt) om noget andet rugbrød, hvilket blev imødekommet, men igen - ristet (kun på den ene side), optøet rugbrød.

Hyggeligt møde - som endte med noget æv- mad.

Dato for besøg: november 2019
Tak, lisbeth k

Rejsende, der kiggede på Posthuset, kiggede også på

Har du været i Posthuset? Fortæl om dine oplevelser!