“Fremragende sandwich ”

Café Vivaldi - Broen Shopping
nr. 64 af 151 Restauranter i Esbjerg

Det er et super hyggeligt og dejligt sted.
Rigtig god betjening. Ingen sure miner over manglende mundbind, der blev straks fundet et par til os.
Fantastisk lækker sandvich med tilbehør og der var rigeligt af det.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2020
Tak, hannemo64
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Broen Shopping, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Hanne.
Tusinde tak for din anmeldelse. Hvor er det dejligt at høre, at I havde en skøn oplevelse på caféen //Anna

Anmeldt 26. juli 2020

Restaurantens tacky omgivelser giver et meget godt indblik på service niveauet og smagen på maden. Prisen er højere end restauranter som Jensen’s Bøfhus, men der er ingen tjenere, der servicerer dig. Det er mere som McDonald’s. Du bestiller, betaler og så finder du et bord. Men der passer priserne også i forhold til at det er junk food. Café Vivaldi er enormt dyr i forhold til den lave kvalitet i service, som på ingen måder matcher maden (min burger smagte endda af en burger til 45 kr hos en grill bar). Det er forståeligt, at gæsterne er få. Der var flere medarbejdere end gæster, alligevel måtte vi vente længe ved baren på at få lov at bestille. Det blev knap 400 kr(!) og på intet tidspunkt blev vi spurgt af tjeneren om maden behagede os. Måske de er vant til klager og har derfor besluttet slet ikke at yde nogen form for kunde kontakt. Hold jer væk og find en restaurant der går op i kundeservice eller tag på McDonalds.

Tak, lillyr805
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Broen Shopping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Hej lillyr805.
Tak for din anmeldelse.
Jeg er ked af at læse, at I har haft en oplevelse af at vores medarbejdere ikke ønsker kundekontakt, og at I derfor ikke har fået en god service - sådan skal det bestemt ikke være!
Vi vil gerne høre mere om jeres oplevelse, samt undersøge dette yderligere. Du er derfor meget velkommen til at sende din anmeldelse samt café, dato samt dit telefonnummer til os på kundeservice@cafevivaldi.dk, så vil vi kigge ind i det.
Rigtig god dag. //Anna

Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Vi valgte efter en shoppetur at spise frokost på Vivaldi. Der var kø, men vi fik alligevel hurtigt et bord. Vi bestilte mad og drikke via deres app, hvilket fungerede fint. Desværre kunne de ikke levere hverken cola eller Fanta, da de pga travlhed ikke havde mere. Derudover gik det hurtigt og vi fik hurtigt både drikkevarer og mad. Det var rigtig store portioner og rigtig lækkert og veltillavet. Vi kommer helt sikkert igen. Efter vi kom var der en lang kø af mennesker, som ventede på bord.

Tak, lonee116
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Broen Shopping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2020

Hej lonee116.
Mange tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, at I havde en skøn oplevelse. Jeg har noteret din kommentar omkring den udsolgte sodavand, og sender det videre i systemet.
I er meget velkomne i alle vores caféer. Ha' en dejlig sommer //Anna

Anmeldt 29. februar 2020

Rigtig dårlig service, der var ingen imødekommende ansatte. Da vi kom ind blev vi bare pejet hen til et bord, og der var ingen øjenkontakt med den ansatte. I betragtning af at det er en restaurant synes jeg det er dårligt at man selv skal gå op og bestille sin mad.
Maden var ikke det vi havde forventet, vi bestilte en burger, og den var helt tør, brødet var tørt og bøffen var tør.
Pomfritterne var okay.

Det er ikke et sted jeg vil anbefale til nogen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, J7600TUlouisej
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Broen Shopping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. marts 2020

Hej Louise:-) Tak for din anmeldelse. Det er rigtigt, at en del af vores koncept, er at vores gæster bestiller i baren, betaler ordren med det samme og tager deres drikkevarer med ned til bordet, årsagen til at vi gør det på denne måde er blandt andet, at vi gerne vil spare vores gæster for unødig ventetid, da gæsterne med denne metode får ordren i køkkenet med det samme, eller når det passer vores gæster og dermed er tilberedningen allerede i gang, når vores gæster sætter sig ved bordet, det betyder at maden kommer meget hurtigere, når gæsterne derefter har nydt deres mad og drikke, kan de gå uden at skulle vente på, at vi kommer ned med regningen. Det er dog også blevet muligt at bestille direkte fra bordet og få det hele serveret, det kan man gøre via appen Horago, denne er der info om på bordet.
Jeg er ked af at læse at du har haft en dårlig oplevelse hos os, sådan skal det bestemt ikke være. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, så jeg håber at du vil sende os en mail på: kundeservice@cafevivaldi.dk, gerne med dit telefonnummer, så vi har mulighed for at ringe dig op. Det vil også hjælpe os meget hvis du, i mailen, refererer til denne anmeldelse. Go' dag :-) Venlig hilsen Sara– Vivaldi Kundeservice.

Anmeldt 23. februar 2020 fra mobile enheder

Venlig modtagelse og anvisning af bord. Nem bestilling og hurtig servering af drikkevarer og cafe burger. Velsmagende cafeburger blev nydt i hygge omgivelser. Cafe Vivaldi kan anbefales.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, PerR_13
cafevivaldi_dk, Andet hos Café Vivaldi - Broen Shopping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2020

Hej Per:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Dejligt at læse I havde en go' oplevelse hos os :-) Tak fordi du vil anbefale os! Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Rejsende, der kiggede på Café Vivaldi - Broen Shopping, kiggede også på

Har du været i Café Vivaldi - Broen Shopping? Fortæl om dine oplevelser!