“Dejlig oplevelse.”
Anmeldelse af Loftet Fine Dining

Loftet Fine Dining
Reservér med
Loftet Fine Dining er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 38 af 144 Restauranter i Esbjerg
Beskrivelse: Loftet er en restaurant hvor vi lægger vægt på økologi, danske og lokale råvarer. Der kan vælges mellem 6 og 8 serveringer, med og uden vinmenu. 1. servering er altid et glas bobler og snacks.
Anmeldt 15. oktober 2018

Var med vennepar på Loftet. En af retterne blev uden problem skiftet ud med anden.
Blev betjent af charmerende herre, som var meget vinkyndig. Kun roser herfra.

Tak, Margit Høst J

Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

Den kulinariske oplevelse udeblev. Ud af 8 retter, var 3 rigtig gode, 2 retter var ok og de sidste 3 retter var misforstået excentriske og til overs.
Betjeningen var middel og klichéagtig.
Ikke pengene værd, da madoplevelsen udeblev.

Tak, majaluthje
Rasmus Lund K, Ejer hos Loftet Fine Dining, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. september 2018

Hej Maja Luthje,

Tak for din bedømmelse; selvom den ikke er helt god.
Kunne du hjælpe os med at blive bedre, ved at uddybe din bedømmelse?

Mvh Rasmus

Anmeldt 25. juni 2018

Dejlig madoplevelse med en good value for money. Godt at se de lokale råvare tages i brug. Godt personale der går op i deres fag. Kan godt anbefaling herfra!

Tak, PeterJN86
Anmeldt 2. juni 2018 fra mobile enheder

Vi holdt fødselsdag på loftet, en dejlig lun sommeraften, hvor vi ved ankomst fik tilbud om en plads på deres flotte terrasse, selvom vi havde bestilt bord indenfor.

God og opmærksom service, vi fik deres 6 retters, som var udmærket. Ikke noget ‘nyt-nyt’, men kvaliteten er absolut i orden. Flot præsenteret og med et par overraskelser ind i mellem som ganerenser.

Prisen var også ok i forhold til det, vi fik. Alt i alt gav vi 1725,— for en dejlig aften med bobler, 2 x 6 retters, 1 x vinmenu og 2 glas vin plus 4 flasker vand. Vi kommer sikkert igen

Tak, 859SusanneS
Anmeldt 10. maj 2018 fra mobile enheder

Vi fik 3 retters menuen, som serveres onsdage og torsdage. Det var super godt : flot anrettet, serveret med indlevelse og yderst velsmagende.

Tak, Jens Jørgen N

Rejsende, der kiggede på Loftet Fine Dining, kiggede også på

Esbjerg, Sydjylland
Esbjerg, Sydjylland

Har du været i Loftet Fine Dining? Fortæl om dine oplevelser!