“Kogt bøf ”

nr. 25 af 164 Restauranter i Esbjerg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. oktober 2023

Det var ikke godt. Bestilte herregådsbøf. Den var elendig. Bøffen havde givetvis været stegt engang. Men da den blev serveret var der ikke stege skorpe på mere da den havde ligget i en eller anden form for lagde. Og en pokkers larm fra et større selvskab.

Dato for besøg: februar 2023
    • Stemning
Tak, wan23820

Anmeldt 14. maj 2023 fra mobile enheder

Indretning er gammeldags på den hyggelige måde og kunne være taget lige ud af Matador. Maden er også gammeldags. Vi gik stegte tigerrejer til forret og forskellige hovedretter som feks rødspætte, herregårdsbøf og peberbøf. Tigerrejer skilte sig ud som ekstra ordinære gode. Betjeningen var venlig men tyggede lige lovlig meget tyggegummi efter min mening 😀

Dato for besøg: maj 2023
Tak, 781mettep
Anmeldt 26. februar 2023

Vi besøgte nogle venner som tog os med herind til frokost.
Lokalerne står vel som 100 år gamle og kunne være fra Korsbæk.
Personalet var søde og hjælpsomme og jeg bestilte et stjerneskud, som vi super lækkert og smagte fremragende

Dato for besøg: november 2022
Tak, steenv_13
Anmeldt 22. januar 2023

Vi fik stjerneskud, med fiskefileter, som helt sikkert var stegt dagen før! Du kunne tage dem og tørre vindueskarme af med! De var så gummiagtige, at de ikke engang ville gå i stykker....Kokkene hang op af døren til køkkenet og havde mere travlt med snak. Oveni skulle vi betale ekstra 25.-kr for el, det er også jorden, men ikke når man skal sidde med jakke på og fryse....Aldrig mere Sands!

Dato for besøg: januar 2023
2  Tak, 62viviant
Anmeldt 30. december 2022

Dette VAR stedet, men det er det beklageligvis ikke mere. Den forhen altid gode mad, kan ikke længere slæbe sig op over middelmådig. Servicen er så ringe, at selv den bedste optimist må give op.

Det er virkelig trist. Servicen er aldrig rettidig, vores mad var kold og oversaltet, vi fik aldrig tilbudt at få dessert og at vi forsøgte forgæves i en halvtime at få deres opmærksomhed. Derefter troppede vi op ved kassen for at betale. Der vi påpegede manglerne og vores skuffelse, svarede servitricen "Nå da!"

Vi har efterfølgende hørt mangle lignende historier, og som mange i vores vennekreds planlægger vi fremover vores restaurant besøg hos andre etablisementer.

Dato for besøg: oktober 2022
1  Tak, DiLoLa

Rejsende, der kiggede på Sand's, kiggede også på

Har du været i Sand's? Fortæl om dine oplevelser!