“Et klenodie, der bare ikke længere leverer varen”
Anmeldelse af Sand's

Sand's
nr. 25 af 161 Restauranter i Esbjerg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 30. december 2022

Dette VAR stedet, men det er det beklageligvis ikke mere. Den forhen altid gode mad, kan ikke længere slæbe sig op over middelmådig. Servicen er så ringe, at selv den bedste optimist må give op.

Det er virkelig trist. Servicen er aldrig rettidig, vores mad var kold og oversaltet, vi fik aldrig tilbudt at få dessert og at vi forsøgte forgæves i en halvtime at få deres opmærksomhed. Derefter troppede vi op ved kassen for at betale. Der vi påpegede manglerne og vores skuffelse, svarede servitricen "Nå da!"

Vi har efterfølgende hørt mangle lignende historier, og som mange i vores vennekreds planlægger vi fremover vores restaurant besøg hos andre etablisementer.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, DiLoLa

Anmeldt 22. december 2022 fra mobile enheder

Spiste kedelig mad i lugten af urin. Vi var 7 kvinder, der havde fået bord lige ved nedgangen til toiletterne. Der lugtede virkelig meget af urin, så alle ved bordet kunne lugte det. Vi gjorde tjeneren opmærksom på det, som sagde de havde problemer med deres pissoir. Men vi fik ikke tilbudt andet bord eller lignende.

Havde hørt godt om deres stjerneskud, så det bestilte jeg. Hvor blev jeg skuffet, da det blev serveret. Der var én paneret fisk på kedeligt brød. Lidt rejer, mikroskopisk lille stykke laks, og meget lille dampet fisk og så kedelige grove grøntsager. Og så til en pris på over 200 kr., når der blev lagt energitillæg oveni.

Har givet to stjerner fordi den dampede fisk faktisk var saftig, og den og den panerede fisk var ok. Men hele oplevelsen var kedelig, og virkelig IKKE lækkert at sidde og spise i lugten af urin. Vi gik alle derfra med en kedelig oplevelse af deres mad og betjening.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Loewe2502
Anmeldt 14. december 2022

Sands juleplatte er en stor skuffelse og under al kritik. Sjusket anrettet med fx kæmpe skiver af løg til sildene. Fiskefilleten havde en konsistens og smag, så man kom i tvivl om der overhovedet var tale om fisk. Både rødkål og hvidkål var kedelig og uden smag. Det eneste der trak op ved besøget var de enestående omgivelser.

Dato for besøg: december 2022
Tak, bodils956
Anmeldt 21. november 2022

Et bestilt arrangement til aftenens julefrokost menu akr 359 pr kuvert - blev oplevet som gennemgående under kvalitet og skuffende fra alle deltagere.
Marieneret sild fisket op af Glyngøres sildeglas, tør, meget gennemstegt kold fiske filet( ikke håndskåret) , meget få rejer , flæskesteg, medister mikroskopisk små og tørre uden smag...alt i alt en forstemmende og dårlig oplevelse og værst af alt ved påtale til chefen efterfølgende ...en negativ og hoverende reaktion.
Sands mistede en kunde denne aften og det overlever De jo*Ø nok - de har været der i mange år . Men ingen anbefaling herfra ...pengene er bedre givet ud på Brittania ..bedre mad, service og lokaler til billigere pris uden el tillæg.

Dato for besøg: november 2022
Tak, Michaelnjensen
Anmeldt 20. oktober 2022 fra mobile enheder

Sand har altid haft ry for traditionelle danske retter - hjemmelavet og af god kvalitet - der er bare sket noget over tid hvor madens kvalitet bare er blevet for ringe til prisen hvilket ærger - man skal lave ordentlig mad i de omgivelser - tag jer sammen hvis I skal stå pø mål…vi fik platte hvor stort det alt var opvarmet og ikke frisk tilberedt - fisken var fabriksfremstillet hvilket er helt uhørt !
To stjerner gælder betjeningen!

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, juul1602

Rejsende, der kiggede på Sand's, kiggede også på

Har du været i Sand's? Fortæl om dine oplevelser!