“Hyggeligt”

nr. 9 af 144 Restauranter i Esbjerg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Trods en fantastisk ramme at spise i, kan det kun blive til 3 stjerner, da en usædvanlig lækker hovedret blev serveret med kartofler der havde været i frituren.
Ellers var alt andet til næsten 5 stjerner...
Men kan sagtens anbefales

Tak, annezac

Anmeldt 11. september 2018 fra mobile enheder

Så fik vi prøvet sand’s vi fik september menu og vi blev ikke skuffet maden smagte rigtig godt. Og personale var også rigtig gode de var meget opmærksom så alt i alt en rigtig god aften.

Tak, PrebenS85
Anmeldt 31. august 2018

Jeg havde fornøjelsen at besøg restaurant Sand´s forlenden aften til en lille hyggelig sammenkomst med 3 kollegaer - det var en super oplevelse, god stemning, venligt personale, og lækkert mad - vi fik et stjerneskud, en gang stribet flæsk og en stegt rødspætte alt sammen velstilberedt og lækkert -
hvis vi skal sætte en lille finger på noget så var det at der manglede en vinkøler til at holde vores hvidvin kold ! -
absolut et besøg værd

Tak, Erik S
Anmeldt 7. august 2018

Jeg tror aldrig jeg har oplevet noget så slemt. De havde tydeligvis rigtig travlt på restauranten, og der var slet ikke nok på arbejde. Vi måtte vente 35 minutter på vores mad og madden smagt forfærdelig.
Jeg vil bestemt ikke anbefale dette spisested.

3  Tak, Nej T
Anmeldt 3. august 2018

At finde en restaurant med klassisk dansk frokost er ikke altid lige ledt. Faldt og denne restaurant og fik en rigtig god frokostanretning. Selvfølgelig med lokalt øl fra Fanø til.

Tak, Lund_jorgensen

Rejsende, der kiggede på Sand's, kiggede også på

Esbjerg, Sydjylland

Har du været i Sand's? Fortæl om dine oplevelser!