“Service og mad i særklasse - Esbjergs bedste kebab”
Anmeldelse af Döner Deluxe

Döner Deluxe
nr. 50 af 144 Restauranter i Esbjerg
Anmeldt 12. april 2018 fra mobile enheder

Jeg har altid kun blevet modtaget med åbne arme nede på Döner deluxe! Maden har altid været i top klasse! Der har aldrig været noget at sætte sin finger på. De har altid været god til at mødekomme en hvis man har nogle forslag! Et sted jeg kommer mange gange endnu! Uden tvivl, Helt klart den bedste kabab i byen!

Tak, Natasjatonder

Anmeldt 2. oktober 2017

Endelig en god Døner biks i byen. Har savnet det i mange år.
ALTID og ALTID, falder valget på en lækker kebab boks derfra. ( prøv at få tzatziki i den) Har også prøvet en sandwich derfra et par gange. Den SKAL prøves, jeg vil varmt anbefale det til alle.

1  Tak, Donna H
Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Masser af salat og diverse dressinger samt velsmagende falafelkugler - det tætteste man kan komme på en efterligning af en israelsk falafelstand. Billig sund og velsmagende - kan varmt anbefales.

Tak, Wiking110
Anmeldt 7. marts 2017 fra mobile enheder

Det er uden sammenligning de bedste drøner vi har fået!
Rigtigt kebab kød direkte fra den roterende grill og rigeligt med god og frisk salat og dressing!
Det er virkelig fornuftige priser.
Selv om stedet er lille og der altid står nogen i kø, så er der en kort vente tid, for de arbejder lynhurtigt!
Du skal dog sætte ekstra af 5-10 min hvis du kommer fredag mellem 17-19 men, på den anden side så er det vente tiden værd!
Hvis jeg skal finde et lille minus. Så er det at det kan være vanskeligt at finde en P-plads tæt på, men parkering i Danmarksgade kan næsten altid bruges og så er der "kun" 400 M hver vej ;)

1  Tak, 376jensl
Anmeldt 16. februar 2017 fra mobile enheder

Vi skulle lige have lidt hurtigt og ikke alt for usundt aftensmad - og det fik vi - masser af meget lækre og friske grøntsager og kød/falaffel i en fart.
Vi kommer igen ;))

1  Tak, Marion N

Rejsende, der kiggede på Döner Deluxe, kiggede også på

Esbjerg, Sydjylland

Esbjerg, Sydjylland

Har du været i Döner Deluxe? Fortæl om dine oplevelser!