“Lækker mad, falder på betjening”
Anmeldelse af Ship-Inn Pub & Cafe

Ship-Inn Pub & Cafe
nr. 37 af 155 Restauranter i Esbjerg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 4. juli 2020

Dejlig madoplevelse der desværre ødelægges af uvenlig betjening og total mangel på godt værtskab. Det er muligt, at tjeneren er effektiv, men når hun samtidig er uvenlig, går man derfra med en dårlig oplevelse. Intet smil, ingen venlighed, intet “tak for besøget”. Vi kommer desværre ikke igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, cbjht

Anmeldt 9. januar 2020 fra mobile enheder

Middelmådig mad - alt for dyrt til prisen. Kedelige pommes - kedelig salat - tør bøf. Til en pris over 300,- ;(

Tak, 409tinai
Anmeldt 18. december 2019 fra mobile enheder

Besøgte ship-in en hverdags aftens i december. Havde reserveret bord i forvejen, kunne se de fleste borde, var reserveret.
Fik en rar modtagelse og bestilling var fin.
Maden var fin til prisen. Fik dagens ret. Kun ros til maden.
Servicen skete der så ikke mere efter tallerknerne var taget af bordet. Så en tjener max tre gange 1. bestilling af mad og drikke 2. Aflevering af maden 3. Tallerknerne tages af bordet.
Vi sad der godt 2 1/2 time efter maden og blev ikke tilset eller spurgt om flere drikkevare, kaffe/dessert. Ingen tjener i sigte, før vi gik og betalte.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, tennabay
Anmeldt 16. december 2019

Et meget hyggeligt og uformelt spisested, med et bredt menukort. Retterne er smagfulde, portionerne er gode og der er uden tvivl brugt gode råvarer. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, mesbjerg
Anmeldt 26. august 2019

Har altid elsket Hjerting Badehotel, Lækker bedehotel stil, super sød betjening, hyggelige værelser, specielt junior suiten over gourmet restauranten elsker jeg. Et år havde jeg alene 30 overnatninger på Hjerting Badehotel. Maden plejer at være rigtig god, både i Brasserie Ship Inn og i særklasse i Restaurant Strandpavillonen. Denne søndag var vi i Esbjerg og kørte naturligvis til Hjerting for at indtage vores frokost. Høj solskin, så vi bestilte stjerneskud, aldrig har jeg fået et så fantasifuldt stjerneskud også tam i smagen, det er ganske enkelt en ommer.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, V374UTcs

Rejsende, der kiggede på Ship-Inn Pub & Cafe, kiggede også på

Esbjerg, Sydjylland
Esbjerg, Sydjylland

Har du været i Ship-Inn Pub & Cafe? Fortæl om dine oplevelser!