“Fantastisk betjening og god mad. ”
Anmeldelse af Cafe Frederik

Cafe Frederik
nr. 45 af 153 Restauranter i Esbjerg
Spisemuligheder: Morgenmad, Buffet, Udendørsservering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Buffet, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk betjening. Lækker smørrebrød med masser af fyld og gode burgere. Hurtig servering og kun kun anbefales.

Tak, 104.913

Anmeldt 23. november 2019 fra mobile enheder

Hyggelig cafe atmosfære, men koldt då vores datter må beholde jakken på. Da vi bestiller månedens treretters frokost menu går bestillingen igennem, men kort efter kommer servitricen tilbage og fortæller de er løbet tør for desserten, og tilbyder et alternativ. Det er fint, men lidt efter kommer hun igen tilbage og beklager at de desværre også er løbet tør for hovedretten, så vi må bestille noget andet, her må vi selv bede om menukortet. Vi bestiller nachos, desværre af dårlig kvalitet med smagløs kylling (og kun lidt sf det) og en farveløs tynd guccamole. Dårlig oplevelse.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Bremer73
Anmeldt 12. november 2019

En veninde havde et gavekort til bruch for to, som kunne indløses hos Cafe Frederik.
Vi fik en lækker brunch, hvor vi selv kunne krydse 8 ting, ud af 20 valgmuligheder.
Hyggelig cafe - kommer gerne igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 139mettes
Anmeldt 31. oktober 2019

vi var inde og spise med familien, det var god mad og et dejligt miljø at spise i. god betjening der ville hjælpe os med at få en god dag

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, drangsfeldt
Anmeldt 19. juli 2019

Maden var generelt meget kedelig og uden smag.. brød, pesto og wrap smagte ikke af noget som helst! Tjeneren var sød og dygtig, men stedet er ikke et besøg værd, der må findes bedre i Esbjerg :-)

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Rikke C

Rejsende, der kiggede på Cafe Frederik, kiggede også på

Har du været i Cafe Frederik? Fortæl om dine oplevelser!