“ALT VAR GODT!!!”
Anmeldelse af Billund Pizza Steakhouse

Billund Pizza Steakhouse
Køkkener: Pizza
Anmeldt 3. august 2020

Der var rigtig godt mad, glad personale, god stemning overalt! Super meget respekt og ros til dem der arbejder der. Vi havde en super oplevelse og var virkelig overrasket over alt! Godt arbejde! Jeg vil kåre de mennesker, mad, service og personalet, vil jeg helt klart sige det er den bedste reusturant i hele danmark. GODT arbejde, vi er rigtig stolte.

1  Tak, Danmark1985

Anmeldt 29. juli 2020

Famile på 6 , fik pizza , kebab salat med hvidløgsbrød , pita , durum , burger og fisk med pomfritter og det hele var fantastisk godt , kan kun super godt mad .

1  Tak, _lisbeth_niels
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Fin italiensk restaurant med mange muligheder på menukortet. Vi - en familie på 4 - valgte 4 forskellige ting. 3 af retterne var vi yderst tilfredse med. Sidste ret - mexicansk - var ikke mexicansk-betegnelsen, så 5-5-5-2 stjerne for maden. Ikke Value-for-money, da udbud/efterspørgsel fra nærtliggende LEGO-House, Legoland og LaLandia gør at priserne er voldsomt høje i forhold til at det bare er et “godt pizzaria”.

Kommer vi igen; Måske - pga maden - ikke for at spare.

Tak, Michael J
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Venlig betjening, god (corona) hygiejne og pæne portioner. Ikke den store madkunst men man får god mad til pengene.

Tak, 414bentg
Anmeldt 15. juli 2020

Hver gang jeg er i jylland skal jeg altid forbi billund og spise ved dette spisested , gerne både på ud og hjem turen. Det er de 60 km ekstra kørsel værd - synd de ikke bringer ud til sjælland :-)

Maden er stærkt vanedannende og altid perfekt og vellavet.

Tak, 148henrikd

Rejsende, der kiggede på Billund Pizza Steakhouse, kiggede også på

Har du været i Billund Pizza Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!