“Katastrofal betjening”
Anmeldelse af Restaurant Panorama

Restaurant Panorama
nr. 36 af 60 Restauranter i Billund
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var tre familier, dvs. 6 voksne og 8 børn der havde bestilt bord på Restaurant Panorama efter en lang og god dag i Legoland.

Da vi bestilte bord, fik vi udtrykkeligt oplyst, at det eneste ledige tidspunkt var kl. 1730, hvorfor hverken vi voksne eller børnene havde spist noget synderligt inden, og var som følge heraf godt sultne da vi mødte op.

Klokken 1750 dvs. 20 minutter efter vores ankomst var der endnu ikke kommet en tjener til vores bord og vi besluttede derfor, at sende børnene op til buffeten, da de ikke kunne vente længere.

Klokken 1755, dvs. 25 minutter efter vores ankomst var der stadigvæk ikke kommet en tjener til vores bord, og to af børnene henvendte sig til personalet for at få noget vand, da alle var temmeligt tørstige.

Klokken 1805, dvs. 35 minutter efter vores ankomst, kom der en tjener til vores bord for at tage imod vores bestilling af mad og drikkevarer.
På det tidspunkt var alle 8 børn færdige med at spise, pånær en, der godt ville have en burger fra buffeten, men da der ikke var nogen deroppe ventede hun tålmodigt 15 minutter på, at der blev stillet burgerboller og bøf frem. De øvrige børn lod sig nøjes med nuggets og frikadeller.
Vi bestilte vores drikkevarer, men bestilte umiddelbart ikke noget til børnene, da de nu havde forladt bordet og var rendt ud på legepladsen, hvilket tjeneren virkede noget utilfreds med, da han så gik glip af bestillingen på drikkevarerne til børnene.

Kl. 1820 dvs. 50 minutter efter vores ankomst, blev drikkevarerne serveret.

Kl. 1825, spurgte vi efter vores forretter, der dog blev serveret umiddelbart efter, dvs. 55 minutter efter vi var ankommet til restauranten.

Desværre kunne vi konstatere, at der på to af forretterne ikke var den ost, som der stod der ville være ifølge menukortet. Dette gjorde vi tjeneren opmærksom på, og han lovede at komme ned med noget ost med det samme. Dette skete ikke, og vi opgav at spørge en gang til.

Efterfølgende blev hovedretten serveret og den var ganske ok, men absolut ikke noget ekstraordinært. Personligt bestilte jeg en dansk oksefilét med salat og pommes fritter. Sidstnævnte var bløde og virkede ikke tilberedte og jeg lod dem derfor være og spiste i stedet kun kød og salat.

Kl. 1905 var alle voksne færdige med at spise hovedret og vi ventede derfor på, at tjeneren skulle komme og fjerne vores tallerkner, hvorefter vi gerne ville have bestilt noget dessert. Da der efter yderligere 5 minutter stadigvæk ikke havde været en tjener forbi, valgte vi at droppe desserten og gik i stedet op til en af tjenerne og afregnede for middagen.

Vi betalte rundt regnet 4000,- kr. for en middag, der for det første rent servicemæssigt absolut var under al kritik og for det andet rent gastronomisk lå et godt stykke under middel. Således kan jeg ikke anbefale Restaurant Panorama og må i stedet opfordre folk til at finde andre alternativer.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, henrikb816

Anmeldt 19. marts 2020

Under vores ophold spiste vi morgenmad her begge dage.
Der var ikke noget specielt. Helt alm. morgenmadsbuffet som forventet ved et gennemsnitligt hotel. Én ting, som jeg meget gerne så ændret var deres mælk. Det blev ikke holdt koldt, men var bare hældt i kander. Der kunne godt have været noget mere synligt personale. De rendte allesammen omme i køkkenet, så det var svært at bestille noget "ordentligt" at drikke.
Men ellers meget fin.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, NiauHP
Anmeldt 22. februar 2020

Vi spiste både morgen- og aftensmad her, og der var bestemt tale om lækkert mad. Ved morgenmaden var der et stort varieret udbud af alt hvad man kan ønske sig. I forhold til aftensmaden, var det buffet, hvor der var spændende valgmuligheder for de voksne, samt var der lavet en speciel buffet til børnene. Kan anbefales.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, LasseM_13
Anmeldt 19. oktober 2019

Venligt personale - pænt udvalg ved buffet - noget for både vi soksne og børnebørnene. Kan kun anbefales til børnefamilier - i hvert fald i skoleferier - vi nød det, men hvis vi havde været kun voksne afsted var der nok for meget børnestøj

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Anne Møller L
Anmeldt 27. juli 2019

Som en del af vores ophold på hotel Legoland var der morgenmadsbuffet her og det fint og helt efter min smag og forventning. bonus må være at de har en buffet i børnehøjde sådan at de selv kan se og vægle.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Borring_dk

Rejsende, der kiggede på Restaurant Panorama, kiggede også på

Har du været i Restaurant Panorama? Fortæl om dine oplevelser!