Anmeldt d. 26. december 2019

Vi besøgte Horl Svanen lige inden jul og havde et fantastisk ophold i junior suiten. Værelset var lyst, rent og med spa-bad.
Vores 5 retters gourmet menu var rigtig god og afstemt efter årstidens grønt. Vi fik en lækker vin menu - perfekt til de forskellige retter og til kun 349,- for 5 velvoksne glas.
Personalet var usædvanligt imødekommende og vi kunne på ingen måde mærke, at det var sidst på sæsonen og juleferien stod for døren.
Morgenbuffeten kan også varmt anbefales: Lækkert frisk bagt brød, masser af pålæg, frugt, yoghurter, kage og bag selv vafler.
Tusind tak for et dejligt ophold - vi har prøvet rigtigt mange af slagsen og dette hører bestemt til i den ypperste ende af skalaen!
Godt Nytår!

Tak, linekdiget
Annette S, Receptionschef hos Hotel Svanen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. januar 2020

Hejsa
Vi er utrolig glad for at høre i har haft et fantastisk ophold og alt spillede.
Vi ønsker også Jer rigtig godt nytår og håber at byde Jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 16. december 2019 fra mobile enheder

Lækker værelser, godt møbleret, lækker restaurant, godt isoleret og venlig tjeneste. Perfekt sted til afslapning og “weekend getaway”. Kan varmt anbefales og vi kommer helt sikkert tilbage en anden dag.

Tak, MundiSi
Annette S, Receptionschef hos Hotel Svanen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. december 2019

Vi er virkelig så glade for i har haft et fantastisk ophold hos os og takker mange gange for den fine anbefaling.
Vi vil gerne benytte lejligheden til at ønske rigtig glædelig jul og god nytår.
Med venlig hilsen
Hotel Svanen

Anmeldt d. 5. december 2019

Fin betjening i reseption, rigt fint værelse, man skal dog ud af reseption for at komme til værelsesafdeling, til gengæld kan man parkere lige ved værelser. Supertint værelse med Spa, er dog lidt uhensigtsmæsæsigt indrettet, da man skal ind i bad, for at komme til vandhaner. - Kar er meget højt, så kan for en del være vanskelig at komme ind i, da der kun er bruseplads i karet. Fin resturant med flot vinkort. Vi fik 5 retters menu, og valgte en vinmenu, syntes måske ikke valg af vine var tilpasset de retter vi fik. Men samlet en fin oplevelse.

Værelsestip: Har du svært ved at træde op i et højt badekar, skal du måske ikke vælge Junior Suiterne, som har spa, men ikke en separat bruseniche.
Tak, Tranevej5
Annette S, Receptionschef hos Hotel Svanen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. december 2019

Hej
Vi er glade for i havde et dejligt ophold og vi informere lige vores tjenere om vin menu ikke var helt tilpasset, vi håber dog også i gjorde dem opmærksom på det pågældende aften.
Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer.
Mange jule hilsner fra Hotel Svanen

Anmeldt d. 24. november 2019

Vi var afsted på vores årsdag, og kunne se de havde julefrokost med underholdning. Maden smagte fremragende og værelserne er virkelig lækre. Kompentence medarbejder så service manglede ikke. Kan klart anbefale til alle

Dato for ophold: november 2019
Tak, Hamzhkarim

Hej
Det glæder os i har haft et dejligt ophold her på Hotel Svanen.
Vi vil gerne benytte lejligheden for at ønske rigtig glædelig jul og godt nytår til jer :-)
Mange jule hilsner fra Hotel Svanen

Anmeldt d. 15. november 2019

Vi bookede os for 1 nat :

Værelset var fint nok, men rengøringen mangelfuld. Støvsugning under sengen var ikke-eksisterende.
Receptionisten var meget ivrig efter at få betaling allerede da vi tjekkede ind. Det var helt klart et minus

Dato for ophold: november 2019
Tak, Marianne Q
Annette S, Receptionschef hos Hotel Svanen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. november 2019

Vi tager straks fat i vores rengøring. Med hensyn til vores receptionist var ivrig efter at få betaling, er jeg bange for det er en misforståelse. Vi skal dog altid have kredit kort oplysninger før vi kan chekke ind.