Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale et ophold på hotel Legoland hvis du har små børn og skal besøge Legoland. Vi boede på piratværelset og der var små overraskelser til børnene. Der var direkte adgang til parken fra hotellet, så når børnene blev trætte kunne vi gå på værelset uden at skulle gå særlig langt. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Tak, AllanRP84
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk og magisk sted for både børn og voksne! Vi havde en fantastisk tur og vi glæder os allerede til næste gang.
Alle medarbejdere viste overskud og gav os altid en god service både i parken og på hotellet

Tak, 131dilana
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk weekend hvor der bare var styr på alt.
Lækker aftenbuffet i Panorama og lækker morgenbuffet i piratskibet
Styr på Coronarestrektioner. Sprit og handsker tilgængelig ved maden. I parken var alt perfekt og også her var der styr på Corona og sprit

Tak, 498malenen
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Ophold præget af uheldigheder.
Vi ankom til Legoland kl. 11.
Vi fik i selve Legoland og hyggede.
Kl 15 skulle værelset været klar, men det var forsinket.
Det er ikke i sig selv det at det var forsinket som gjorde Os irriterede, men det at der ikke blev kommunikeret.

Vi fik langt om længe værelset.
Vi har betalt dyrt for et ninjago-værelse.
Rummet var fint. Dog varmt.
Havde ønsket der var ventilation.

Da klokken var ca. 20 gik strømmen i hele hotellet.
Så vi måtte sidde i mørke og fik ingen glæde af det dyre værelse.
Strømmen kom igen kl ca. 1 om natten, for fuld smadder og vækkede alle mand.

Jeg ville ønske at de i receptionen havde meldt ud.
Og at de havde bragt det op da vi tjekkede ud.
Måske havde givet vores drenge en pakke Lego som kompensation for at aftenen på det fede værelse var ødelagt.

Vi har givet 4.500kr for én nat. Så skuffelsen var stor.
Selv Legoland parken var dog et hit.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, ClaudiaBenzoni
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Skønt personale der holder modet oppe, specielt nå udfordringerne kommer.
Fantastisk sted med massere af børnehygge ❤️
Let og tidlig adgang til parken er skønt. God restaurant. Lækker mad både til børn og voksne.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, marlenemmortensen