Anmeldt d. 15. september 2020 fra mobile enheder

Vi har haft et fuldstændigt gennemført ophold på hotellet (2 overnatninger) og i parken.
Masser af håndsprit, både før og efter hver forlystelse, rent og pænt hotel, serviceminded og venligt personale alle steder samt afstand der rent faktisk overholdes :-)
Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for ophold: september 2020
Tak, michelsC1008TR
Anmeldt d. 8. september 2020 fra mobile enheder

Super fint ophold - rent og pænt!

Der er plads til hunden.

Ærgerligt at der ikke er større udvalg af sund morgenmad. Savnede mere frugt og grønt og mindre kage og hvidt brød.

Aftensmaden - børnebuffet var kedelig og gav udtryk for meget lidt variation. Der var kedelig kødboller, fiskefrikadeller og pommes lavet som byggeklodser. Jeg manglede rigtig spagetti kødsovs, pasta carbonara, mere grønt og variation. Ala card menu var rigtig fin.

Tak, 819vivil
Anmeldt d. 1. september 2020 fra mobile enheder

Sjove og hyggelige forlystelser. Fantastisk at se Lego mini byen.
Vi var vildt ærgerlige over at spøgelseshuset var lukket, men det var pga corona.
En ting vi savnede i Legoland var et spisested med sund og lækker fastfood, hvor man ikke bliver flået økonomisk.
Vi boede 4 nætter på Legohotellet i et skattejagt værelse. Det var et eventyr i sig selv - både for børn og voksne.
Der var rigtig lækker morgenmad i Restaurant Panorama, men aftensmaden synes vi var for dyr i forholdet til hvad vi fik for pengene.
De grønne arealer omkring Legoland var meget fine med gode legepladser.
Alt i alt var det en virkelig dejlig miniferie.

1  Tak, JulieJarlkov
Anmeldt d. 29. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en rigtig god oplevelse ved at bo på hotel Legoland. Der var god service, pænt og rent. Værelserne var god nok små, men okay. Restauranten var kedelig, ikke meget forskelligt at vælge mellem, slet ikke hvis det skal være glutenfrit, som ellers er godt markeret. Og så er det meget dyrt at spise der.

1  Tak, Malenemln
Anmeldt d. 28. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig skønt hotel. Vi boede på et pirat værelse, som levede op til vores forventninger og beskrivelsen/billederne fra deres hjemmeside. Vi spiste både morgenmad og aftensmad på hotellet, hvilket var to lækre måltider. Ved aftenbuffet til børn var der alt og rart at det nu her i corona tiden står en tjener og tager maden til børnene. Vores datter på 3,5 år synes det var et sjovt hotel og blev så glad for den lille pose Lego og hæftet der lå til hende på værelset Virkelig fed legeplads/borg der ligger i mellem deres to hoteller.
Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, B5912VEkarinar