Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Glad oplevelse for 5 børn og voksne. Sjove konkurrencer og masser af underholdning på hotellet. Dejligt værelse (juniorsuiten) og skøn morgenbuffet.
Sjove forlystelser. Men dyrt prisniveau på mad i parken..

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 597kickie
Anmeldt d. 4. juli 2020 fra mobile enheder

Super god betjening. Fed/flot oplevelse. Meget børne venligt. Børnene var glade + der fine gaver til børnene.
Dog kunne maden godt være bedre. Det var en smule smagsløst.
Men alt i alt en fantastisk oplevelse. Der klart kan anbefales til andre.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 552nadjae
Anmeldt d. 1. juli 2020 fra mobile enheder

Vi er lige kommet hjem fra et fantastisk ophold på Hotel Legoland og det kan kun anbefales!
Vi har hele vejen igennem mødt servicemindede, søde og hjælpsomme medarbejdere.
En speciel tak til køkkenet, som hjalp med maden til vores søn med specielle behov, som desværre ikke kan spise hvad som helst.

Der er masser af muligheder for underholdning og der er sjove konkurrencer.
Vores datter var endda heldig at vinde en fin æske LEGO i en af de daglige konkurrencer.

Eneste minus var at der ikke var aircon. Det var virkelig varmt da vi var der og at sove 4 personer på et værelse uden, var virkelig hedt.

Men...vi kommer helt sikkert igen

Familien Dawson

Tak, 335birgittef
Anmeldt d. 1. juli 2020

Der er noget helt særligt ved at bo på et hotel hvor alt er på børnenes præmisser. Indretningen, maden og faciliteterne er 100% rettet mod at børnene skal have en fantastisk oplevelse. Men det der virkeligt gør det til noget helt særligt er personalet, de er super dygtige, professionelle og fuldstændigt fantastiske med børn. Vores tjenere I Panorama restauranten vidste lige hvordan de skulle håndtere et træt, sultent og overstimuleret barn så hun alligevel fik en skøn oplevelse. Det kan godt være det er i den dyre ende men det er så meget pengene værd! Legoland selv er altid en fornøjelse men hotellet er også en oplevelse I sig selv.

Værelsestip: Hvis man vælger et Kingdom værelse er man rigtigt tæt på Castle Hotel og legepladsen.
Tak, Marie K
Anmeldt d. 29. juni 2020

Fint piratværelse - med gode køjesenge til vores 2 børnebørn, 6 årige tvillinger. - Drengene ønsker sig det til jul igen :-) Morgenmad var rigtig lækker. Super god service fra alt personale. Vi kommer gerne igen.

Tak, IdaRene2015