10 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
641 $
CheapTickets234 $
Orbitz.com234 $
eDreams233 $
Anmeldt d. 5. juli 2016

Overordnet set var det et skønt ophold for vores familie på 4 + 2 gode venner. Selve Legoland er en skøn og oplevelsesrig park og servicen på hotellet var rigtig sød og altid imødekommen. Vores værelse i Kids House var dejligt og super hyggeligt. Sjovt for alle med udsigt til Parken. Buffeten på hotellets egen restaurant var af sjælden høj kvalitet - virkelig godt!! Udsøgt.

Dog har vi nogle kritikpunkter på forhold som var under al kritik.

Værelset var rent, men der lå lidt mad/drikke-emballageaffald i kasserne med Legoklodser.
Hotellets loungeområde er mangelfuldt i uacceptabel grad. Området er ganske enkelt for lille til de mange gæster på hotellet. Flere gange måtte vi gå forgæves til baren og loungen fordi der ikke var pladser og det er ikke godt nok på et hotel på det niveau.
Ligeledes er priserne i baren helt horrible og ikke så rimelige at de kan velbegrundes. Vi ved alle at det koster mere i byen end butikspriser og at hoteller ofte ligger over "i byen-priser". Men når en fadøl koster 57 kr, en 25cl cola 34 og dåsesodavand i receptionen koster 20 så strammer man den. Helt galt er det når 2 cafe latte, lidt isvand og 2 gin og tonic koster 400 kr, så er der tale om grov udnyttelse af gæsterne. For gæsterne har jo ikke umiddelbart noget valg mht andre caféer og beværtninger i området. Priserne i baren afdækker i den grad at det ved Hotel Legoland godt og det udnyttes! Lige så var der spiritusser prissat langt over hvad de er værd. Det kan man ikke være bekendt.

Derfor bliver det ikke til karakteren 5, men kun 3. For kritikpunkterne skæmmer totaloplevelsen af hotellet.

Værelsestip: Kids House kan anbefales
Tak, Niels B
Maria_Bau, Gæsteansvarlig hos Hotel LEGOLAND, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2016

Tak fordi I tog jer tid til at dele jeres oplevelse. Vi er glade for at høre, at I havde et dejligt ophold på Hotel LEGOLAND, og at I syntes vores medarbejdere var søde og imødekommende. Vi er dog kede af at høre, at dele af jeres ophold ikke levede helt op til jeres forventninger. Jeres kommentarer om vores loungeområde og prisen på vores drikkevarer vil vi tage med i vores løbende evalueringer. Endnu engang tak for jeres kommentarer, som vi sætter pris på.

Vi håber at kunne byde jer velkommen på Hotel LEGOLAND igen.

Anmeldt d. 5. juli 2016

Det er nok 3 år siden vi sådan rigtig var i Legoland sidst, og det er slet ikke det som det var engang.

Vi havde betalt på forhånd og da vi ankom var hotellet overbooket og de forsøgte så at give os et dårligere værelse end vi havde betalt for. Og det er nok den sørgelige historie fra legoland. De har udvidet hotellet uden at udvide faciliteterne og det føles og oplevelse ikke længere som noget særligt.

I parken bliver der lukket alt alt for mange mennesker ind, det betyder lange ventetider for at prøve forlystelserne. Til gengæld er maden blevet dyr og næsten uspiselig.

Oplevelses kvaliteten for børn og voksne er faldet til et niveau hvor det ikke længere er noget særligt :-(

Tak, lars172

Vi er glade for, at I valgte at besøge Hotel LEGOLAND. Dog er vi kede af at høre, at jeres ophold ikke levede op til jeres forventninger. Da vores gæsters tilfredshed er meget vigtig for os, vil vi tage jeres kommentarer med i vores fremtidige evalueringer. Tak fordi I tog jer tid til at dele jeres feedback.

Anmeldt d. 2. juli 2016 fra mobile enheder

Super fantastisk hotelophold, hvor der ikke er overladt noget til tilfældighederne! Børnene er i centrum, men der er også plads til at forkæle forældrene med f.eks skønne drinks baren. Et ophold der ikke er billigt, men er helt bestemt ALLE pengene værd!

Tak, rebeccac495
Svar fra ledelsen:Svarede d. 4. juli 2016

Det glæder os at høre, at I havde et fantastisk hotelophold og at I følte, at der var plads til forkælelse af både børn og voksne. Vi takker for jeres kommentarer og håber, at vi får mulighed for at byde jer velkommen på Hotel LEGOLAND igen.

Anmeldt d. 28. juni 2016

Mine to børn og jeg havde en fuldstændig fantastisk oplevelse på Hotel Legoland og i selve Legoland. Betjeningen var i sær klasse alle steder. Værelset var super og rent. Selve Hotellet var rigtig hyggeligt og godt indrettet. Masser af små steder hvor ungerne kan lege.

Dato for ophold: juni 2016
Tak, khmn83
Maria_Bau, Gæsteansvarlig hos Hotel LEGOLAND, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juli 2016

Tak fordi du gav dig tid til at skrive om jeres fantastiske oplevelse på Hotel LEGOLAND og i LEGOLAND. Vi er rigtig glade for at høre, at I oplevede en service i særklasse, og vi vil straks give dine rosende ord videre til vores medarbejdere.

Anmeldt d. 28. juni 2016

Endnu et dejligt ophold på Hotel LegoLand. Alt personale vi var i kontakt med var super venlige og hjælpsomme. Hotellet er pænt og rent og maden er god. Eneste anker må være. Prisen på en sodavand (Kr. 34,-) i restauranten synes vi er i overkanten, på et hotel, hvor mange gæster er børn.
Vi kommer helt sikkert igen.

Værelsestip: Værelse med udsigt over Legoland er et hit, men er er også mere støj fra lufthavnen
Dato for ophold: juni 2016
Tak, mcpede

Vi er glade for, at I har haft et dejligt ophold på Hotel LEGOLAND, og at I syntes vores medarbejdere var hjælpsomme og venlige. Vi takker for de rosende ord, som vi straks giver videre til vores medarbejdere.

Tak for din kommentar om prisen på sodavand i vores restaurant. Vi evaluerer løbende vores priser, og vi vil tage din kommentar med i vores evaluering.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen på Hotel LEGOLAND.