Åben i dag: 10.00 - 18.00
Fantastisk forlystelsespark!

Fantastisk forlystelsespark for både store og små! Elsker at komme der selvom jeg er 32, da parken... læs mere

Anmeldt d. 7. maj 2024
Julia M
Brande, Danmark
Perfekt

Vi kom til Legoland for første gang i år, men helt sikkert ikke den sidste. Min datter og hendes... læs mere

Anmeldt d. 20. april 2024
Peter B
Læs alle 6.244 anmeldelser

Anmeldt d. 29. september 2023

Få besøgende så dejlig meget plads og ingen kø.
Plads til både store og små og mindre larm end v højsæson

Tak, Gitte S
LEGOLAND-service, Gæsteansvarlig hos LEGOLAND Billund, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2023

Hej 114gittes

Tak for din anmeldelse af LEGOLAND Billund, som vi sætter stor pris på.

September kan være et rigtig godt tidspunkt at tage i LEGOLAND, da der er mere plads og mindre kø. Især på dage med regnvejr, kan man opleve at kunne få mange ture og næsten føle at man har hele LEGOLAND for sig selv.

Vi håber at se jer igen en anden gang. :-)

Endnu engang tak for jeres anmeldelse, og hvis I har yderligere spørgsmål eller ønsker, er I velkomne til at kontakte os.

Med venlig hilsen,
Sabrina, LEGOLAND

Anmeldt d. 29. september 2023

Pas på jeres priser ? Og STOP det med at man kan betales for at komme ført i køen. Andre som Djurs Farup Tivoli vil ikke ha det. Sender dårligt signal at man kan betale sig fra næste alt

Tak, Lasse Ø

Hej Lasse

Tak for din anmeldelse af LEGOLAND.

Reserve&Ride er et produkt som primært efterspørges af vores udenlandske gæster som typisk kun har afsat 1 dag til et besøg i LEGOLAND i deres ferie og derfor ønsker at udnytte tiden bedst muligt.

Lignende produkter tilbydes også i udenlandske parker og da LEGOLAND har besøgende fra hele verden er det derfor også forventet af vores udenlandske gæster, at det er muligt at kunne tilkøbe et produkt som Reserve&Ride.

Vi har noteret os din anmeldelse og mening omkring vores priser og Reserve&Ride produktet. Hvis du har yderligere spørgsmål eller ønsker, er du velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen,
Sabrina, LEGOLAND

Anmeldt d. 18. september 2023

Parken har noget at byde på for såvel småbørn, teenagere som bedsteforældre.
Dejligt der er meget personale til at hjælpe og holde parken ren og pæn.

Tak, Aage W
LEGOLAND-service, Gæsteansvarlig hos LEGOLAND Billund, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. oktober 2023

Hej 😁

Tak for din mail.

Hvor er det skønt i har haft en god dag i LEGOLAND, på tværs af alle generationer!

Jeg håber vi ses igen en anden gang 🎃

Venlig hilsen
Malene

Anmeldt d. 18. september 2023

Engang var Legoland en hyggelig familiedestination, nu er det blevet til en pengemaskine uden lige. Alt er blevet vildt dyrt.

Det værste er, at man kan betale for at komme foran i køerne. Altså kan man lære sine børn, at man bare kan betale for at komme foran. Det er afsindigt usympatisk.

Tak, m0rtenfaurby_
Anmeldt d. 17. september 2023

Dejlig dag med familien og børnebørnene. Der var kort ventetid til de fleste forlystelser. Synes prisen er ok, dog lidt høj. F.eks kan en tre årig ikke prøve så meget pga højden og hans billet kostede det samme som de andre børn.
Jeg synes der er blevet for mange "skrammel" boder. Det frister børnene og det er dyrt som familie når selve indgangen også koster.
men vi kommer gene igen :-)

Tak, Ibla1964

Hej 🌞

Tak for din feedback.

Dejligt i have en skøn familiedag i LEGOLAND allesammen, både små og store 😁
Vi er glade for at vide, at ventetiderne til de fleste forlystelser var korte. Vi gør vores bedste for at sikre, at vores gæster får en god oplevelse uden for meget ventetid.

Vi har også noteret os din kommentar om antallet af boder. Vi bestræber os på at tilbyde et bredt udvalg af oplevelser og forlystelser for vores gæster.

Vi er glade for at høre, at I vil besøge os igen. Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage og vil gøre vores bedste for at sikre en endnu en god oplevelse for jer og jeres familie.

Venlig hilsen
Malene