Det var mega sejt

Det er rigtig fint plads til familie . Min søn kan godt lige Legoland ❤️ Vi har fået masse... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
lenam835
fra mobile enheder
Et besøg værd, dog med mulighed for optimering

Parken generelt er altid et hit. Jeg syntes dog at miniland er ved at være noget slidt, det kunne... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
christophertM81FD
Læs alle 5.398 anmeldelser

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Billund
fra 158,92 $

En god oplevelse, det eneste der trækker ned er priserne på mad og drikke. Tror det er et af Danmarks dyreste steder at spise. Vi regnede på det og hvis 4 skal have mad kan det betale sig at en forlader Legoland henter mad og betaler entré igen. Der er en besparelse.

Tak, BoardingPass51355

Super venlige personaler og ikke lange kør. Ikke mange mennesker og parkering lige ved indgangen

Tak, 293dittep
Anmeldt d. 9. september 2020 fra mobile enheder

Legoland er altid skøn at besøge, et eldorado for børn. Her bliver man aldrig skuffet. Masser af steder hvor medbragt mad kan spises. Rent og pænt. De søde unge og ældre mennesker der passer aktiviteterne er fantastisk til at skabe relationer til børnene, der straks føler sig trygge.
Der sørges for at alle og jeg siger alle får sprittet hænder før hver enkel aktivitet.

Tak, jetteo610
Anmeldt d. 7. september 2020 fra mobile enheder

Har i dag været i Legoland med min søn og mine børnebørn. 2 piger på hhv. 2 og 4 år.
Vi havde bestilt billetter på nettet inkl.parkering til 954,-kr.
Da vi kommer ind kl.10 er der mange forlystelser som ikke havde åben.
Flere salgsboder var lukket under hele opholdet i haven. Spisesteder var også lukkede og andre åbnede først 1130.
Corona reglerne blev ikke fulgt . Folk tog ikke hensyn og vi mødte ikke en eneste vagt på vores vej!
Syntes simpelthen ikke i kan være jeres priser bekendt efterhånden. Jeg er målløs over at skulle betale 654,kr for 2 børneburger, 2 gange ben 2 glas postevand og 2 sodavand.

Jeg anbefaler absolut ikke Legoland til nogen. Har sat mine ben der for sidste gang.!

Tak, Helene A
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Flot park, det er en oplevelse bare at gå rundt derinde og se på tingene i Lego.
Mange af forlystelserne er dog meget det samme, bare rutsjebaner i forskellige skalaer.
Der var gode valgmuligheder af mad alt efter smag og behag.
Desværre er der mange steder som er lukket, såsom små snack steder og ishuse, det gav et tomt indtryk. Om det skyldes corona eller at det er uden for sæson vides ikke.

Parken er rigtig god for familier, hvor der ikke er de helt vilde forlystelser, men noget for de fleste.

Tak, Heidi J