Familitid.

Vi havde ophold på Hotellet med 2 dage i Legoland. Et perfekt sted at tage hen for hele familien... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
299bettinaa
Fantastisk oplevelse i trygge hænder :)

Ift. Covid-19 synes jeg at Legoland gør sit ypperst! Der var minium 4 spritstander ved hver... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
637camillar
Frederikshavn, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 5.404 anmeldelser

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Billund
fra 157,26 $
Anmeldt d. 9. september 2020 fra mobile enheder

Legoland er altid skøn at besøge, et eldorado for børn. Her bliver man aldrig skuffet. Masser af steder hvor medbragt mad kan spises. Rent og pænt. De søde unge og ældre mennesker der passer aktiviteterne er fantastisk til at skabe relationer til børnene, der straks føler sig trygge.
Der sørges for at alle og jeg siger alle får sprittet hænder før hver enkel aktivitet.

Tak, jetteo610
Anmeldt d. 7. september 2020 fra mobile enheder

Har i dag været i Legoland med min søn og mine børnebørn. 2 piger på hhv. 2 og 4 år.
Vi havde bestilt billetter på nettet inkl.parkering til 954,-kr.
Da vi kommer ind kl.10 er der mange forlystelser som ikke havde åben.
Flere salgsboder var lukket under hele opholdet i haven. Spisesteder var også lukkede og andre åbnede først 1130.
Corona reglerne blev ikke fulgt . Folk tog ikke hensyn og vi mødte ikke en eneste vagt på vores vej!
Syntes simpelthen ikke i kan være jeres priser bekendt efterhånden. Jeg er målløs over at skulle betale 654,kr for 2 børneburger, 2 gange ben 2 glas postevand og 2 sodavand.

Jeg anbefaler absolut ikke Legoland til nogen. Har sat mine ben der for sidste gang.!

Tak, Helene A
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Flot park, det er en oplevelse bare at gå rundt derinde og se på tingene i Lego.
Mange af forlystelserne er dog meget det samme, bare rutsjebaner i forskellige skalaer.
Der var gode valgmuligheder af mad alt efter smag og behag.
Desværre er der mange steder som er lukket, såsom små snack steder og ishuse, det gav et tomt indtryk. Om det skyldes corona eller at det er uden for sæson vides ikke.

Parken er rigtig god for familier, hvor der ikke er de helt vilde forlystelser, men noget for de fleste.

Tak, Heidi J
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted.Fantastisk flot udstilling af Legobyer fra hele Europa.Vi nød virkelig at gå på opdagelse og fandt hele tiden noget nyt.
Selve parken var også spændende for børnene.
Meget dyrt at spise og drikke kaffe.
Fine faciliteter med bænke overalt til bedsteforældre og trætte familier.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Davdav C
Anmeldt d. 2. september 2020

Vi havde en yderst dejlig dag, i godt selskab med hele vores familie.
Vi valgte en dag sidst i august, det var en rigtig god ide, da der ikke var meget ventetid ved de forskellige forlystelser

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Legemorfar