Legoland er ikke tosset i regnvejr

På trods af sporadiske kæmpe regnbyger, havde vi en super god dag i Legoland. Udsigten til dårlig... læs mere

Anmeldt i går
743birgittek
fra mobile enheder
Rigtig fed park

Rigtig fed park for børnene. Vil dog sige at børnene ikke skal være meget større end 10-12 år. Men... læs mere

Anmeldt i går
ClaudiaBenzoni
Herlev, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 5.474 anmeldelser

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Billund
fra 159,51 $
Anmeldt d. 5. juli 2016

Legoland er en vidunderlig forlystelsespark. Miniland er ubeskriveligt betagende. Gerne mere af det ;-) Hvor er det flot! Og rigtigt gode forlystelser iøvrigt. Et must og en god idé at besøge mindst et par dage i træk. Dog svanes længere åbningstid. Forlystelsesstop kl 18 og Park nedlukning kl 20 er alt for tideligt. Lys om aftenen i Miniland og i Parken iøvrigt burde også kunne opleves om sommeren i juni-juli.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Niels B
Maria_Bau, Gæsteansvarlig hos LEGOLAND Billund, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2016

Vi er glade for at høre, at I synes LEGOLAND er en vidunderlig forlystelsespark. Tak for jeres kommentarer om vores åbningstider. Vi evaluerer løbende vores åbningstider og vil i den sammenhæng tage din kommentarer med i vores evaluering.

Anmeldt d. 4. juli 2016 fra mobile enheder

Vi hade 2 fantastisk dag i Legoland

Børnene hade det så skønt og det er dejligt der så mange forlystelser der er til børne
Ligegyldigt om der regnde

Tak, christianspaunc

Tak fordi I tog jer tid til at skrive om jeres oplevelse i LEGOLAND. Det er dejligt at høre, at I havde to fantastiske dage i parken. Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt d. 4. juli 2016

LEGOLAND parken er ikke bare en forlystelsespark, men et godt udflugtsmål for alle aldre.
Der er god plads, selvom det umiddelbart ser ud som om der er mange mennesker i parken, er ventetiderne ved forlystelserne overkommelige.
Hvis du i højsæsonen undgår at komme lige når de åbner, er der ikke så lang kø for at komme ind i parken.

Tak, Lene K

Vi er rigtig glade for, at I synes LEGOLAND er et godt udflugtsmål for alle aldre. Tak fordi I tog jer tid til at dele jeres gode råd. Vi ser frem til at byde jer velkommen igen i LEGOLAND.

Anmeldt d. 2. juli 2016

Legoland er for alle, både store og små. Der kan dog godt være meget lange køer hvis man besøger parken i høj-seasonen. Dejligt at der er pladser hvor man kan sidde og spise sin medbragte mad, hvis man ikke lyst til at bruge en masse penge på at købe maden der. ninjago laser maze var en kæmpe skuffelse, vi stod i kø i 1/2 time og så var den ovre på 10 sekunder, dette var absolut ikke ventetiden værd.

Tak, SigneZ
Svar fra ledelsen:Svarede d. 4. juli 2016

Tak fordi du gav dig tid til at anmelde os på Tripadvisor. Vi er glade for at høre, at I synes, LEGOLAND er et dejligt sted for både børn og voksne og at I synes, der var god plads til at nyde jeres medbragte mad. Vi er dog kede af at høre, at Lloyds Laser Labyrint ikke levede op til jeres forventninger. Vi takker endnu engang for din feedback og håber på at se jer i LEGOLAND igen.

Anmeldt d. 28. juni 2016 fra mobile enheder

Overskuelig sommerland/temapark. Rigtig god afdeling for de helt små børn. Masser af Lego at kigge på for alle aldre. Mange gode aktiviteter for tweens. Alt i alt en god familie psykisk, som vi efterhånden har besøgt mange gange.

Tak, 9mettel
Maria_Bau, Gæsteansvarlig hos LEGOLAND Billund, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2016

Tak for jeres ros til LEGOLAND. Det glæder os, at I kan lide vores mange forlystelser, og at I er glade for LEGO oplevelsen i vores park. Vi håber at se jer igen i LEGOLAND.