“Dejlig sushi”
Anmeldelse af Atami Sushi Restaurant

Atami Sushi Restaurant
nr. 16 af 61 Restauranter i Billund
Anmeldt 1. august 2020

Dejlig frisk sushi og god betjening. Et besøg værd....kunne dog godt tænke os en børnemenu med stilks ex kyllingespyd etc til børn som ikke er sushi fans.

Tak, KaritaDK

Anmeldt 26. juli 2020

Ringede for at bestille, men personalet oplyste mig om, at jeg kunne bestille online og få 10% rabat. Maden var klar til tiden, og der var super god service hos personalet.

Havde bestilt take away og maden var super lækker og til en fair pris.

Tak, 454jesperv
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var 4 voksne og 2 babyer til frokost! De gav os god tid og serverede vand uden beregning inden vi bestilte andre drikkevarer.
Lækker frisklavet sushi som kom hurtigt til hele bordet. Der var også både vegansk og vegetarisk sushi!
Indretningen i restauranten meget stilren men samtid hyggelig!
Udover sushi var der også lækker asiatisk buffet, is og kaffe.
Servicen var i top! Med to babyer føler man sig nogen gange til besvær, men personalet fik os virkelig til at føle os velkomne. Vi havde en super dejlig dag og oplevelse!
Det er bestemt ikke sidste gang i får besøg af os!!!

Tak, Anmcanmc
Anmeldt 11. juli 2020 fra mobile enheder

Maden var i top, service var i top. Klart et besøg værd. Vi vil i hvert fald derind igen og invitere flere med kan klart anbefales

Tak, mariannehX4206VU
Anmeldt 9. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad, hurtig og smilende personale. Gode lokaler, gode møbler og rigtig god stemning. Kan anbefales...

Dato for besøg: december 2019
Tak, ORANGE_DC

Rejsende, der kiggede på Atami Sushi Restaurant, kiggede også på

Har du været i Atami Sushi Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!