FindHotel
Destinia.com
Hotels.com
Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

Castle Hotel har bare det hele!
Glade og smilende personale i receptionen så man bliver taget godt i mod og føler sig velkommen. Flot dekoreret og rummeligt værelse i fedt Drage/Ridder tema. Dejlig morgenmad serveret i den flotte restaurant. Absolut anbefalesværdigt ophold lige op og ned af LEGOLAND.

Tak, 257annemettee
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Fremragende oplevelse for både børn og voksne - Som at træde ind i en eventyr verden. Meget gennemført hotel og værelset var fantastisk.
Der bliver gjort meget for børnene og det er helt sikkert et besøg man kommer til at huske.

Tak, N5311ZMmarki
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Alt på hotellet var super lækkert og gennemført i stilen. Super hjælpsomt personale.
Rigtig god legeplads lige udenfor døren. Masser af sjove aktiviteter for børnene. Spiste kun morgenmad på hotellet så ved ikke hvordan aftenbuffeten var. Morgenmaden var god men ikke så gennemført som resten.

Tak, hellehaslundlaursen
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Vi boede med børn på 3,5 og 1 år i Troldmandsværelse. Helt igennem perfekt oplevelse, personale og værelse! Alt var gennemtænkt, med fuldt fokus på børnene, og jeg kan ikke lovprise staben højt nok, de var simpelthen fantastiske.

Tak, theresek662
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde en magisk overnatning på Troldmandsværelset. Der var tænkt på alt - både for børn og voksne. Der fandtes små gåder på væggene og en skattekiste med “Lego-skatte”.

Værelset var lækker, pænt og rent og endvidere super godt indrettet.

Maden var fin, og der var tilmed et lille udvalg af glutenfrie madvarer. Restauranten var hyggelig og havde tilmed et hyggeligt legerum.

Personalet var sødt og venligt, gode til at møde og komplimenterer børnene - ligeledes var prinsesserne der kom på hotellet, som var gode til at tale med alle børn.

Det er bestemt ikke sidste gang vi overnatter :-)

Dato for ophold: juli 2021
Tak, saraemilier