“Godt frokosttilbud ”

Bellini Café & Ristorante Billund
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Til frokost kan man få alle pizzaer eller pastaer til 59 kroner. Pizzaerne smager godt. Desuden laver de også gode frozen lemonade og hjemmelavet icetea.

Tak, 781mettep

Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Lækkert lækkert mad <3
Skøn og smilende personale :-)
Skulle klart have vores sidste feriedags middag her.
Kan klart anbefales <3

Tak, Minapia
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Mad, service - alt i top, stedet hvor man kommer igen. Atmosfære afslappende med personale der har check på detaljerne. Menukortet er bredt for en italiensk oplevelse.

Tak, joergen-q
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Vi opdagede dette sted bare til nogen hurtige sandwich som frokost ... dette var lækker oplevelse, varm velkomst meget rent og sødt personale.
Vi skulle finde på noget til dagen efter som aftensmåltid og tænkte lad os prøve Bellini igen for at lige se om dette var så godt som første besøg... og ja det var igen helt samme oplevelse maden er i top og betjeningen ligeså så det er slet ikke sidste gang vi kommer til at besøge Bellini og nyde deres mad igen.
Nu har vi prøvet andre steder i Billund men intet som hos Bellini .. så de kommer helt klart til at få vores besøg igen over flere dage igen næste gang vi kommer til Billund.

Tak, 437perb
Anmeldt 25. juni 2020 fra mobile enheder

Tilbage igen i Billund og i Bellini. Endnu engang god stemning, service og atmosfære. Rigtig hyggelig gårdhave med god afstand mellem bordene

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Sami_Khaltoum

Rejsende, der kiggede på Bellini Café & Ristorante Billund, kiggede også på

Billund, Sydjylland

Har du været i Bellini Café & Ristorante Billund? Fortæl om dine oplevelser!