“Mad, service - alt i top ”

Bellini Café & Ristorante Billund
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Mad, service - alt i top, stedet hvor man kommer igen. Atmosfære afslappende med personale der har check på detaljerne. Menukortet er bredt for en italiensk oplevelse.

Tak, joergen-q

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Vi opdagede dette sted bare til nogen hurtige sandwich som frokost ... dette var lækker oplevelse, varm velkomst meget rent og sødt personale.
Vi skulle finde på noget til dagen efter som aftensmåltid og tænkte lad os prøve Bellini igen for at lige se om dette var så godt som første besøg... og ja det var igen helt samme oplevelse maden er i top og betjeningen ligeså så det er slet ikke sidste gang vi kommer til at besøge Bellini og nyde deres mad igen.
Nu har vi prøvet andre steder i Billund men intet som hos Bellini .. så de kommer helt klart til at få vores besøg igen over flere dage igen næste gang vi kommer til Billund.

Tak, 437perb
Anmeldt 25. juni 2020 fra mobile enheder

Tilbage igen i Billund og i Bellini. Endnu engang god stemning, service og atmosfære. Rigtig hyggelig gårdhave med god afstand mellem bordene

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Sami_Khaltoum
Anmeldt 9. juni 2020

Personale, betjening ogLokale, er bare fantastisk.
Sidst men ikke mindst, Maden er fremragende .
Jeg kan anbefale Bellini til alle.
Tak for en super oplevelse.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, AbdallahK50
Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Maden smager dejligt og pizzaerne er lavet med gode råvarer. De laver lidt forskelligt og alt vi her prøvet, har været godt. De har også nogle gode smoothies, frozen lemonade og iskaffe.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, PlastikPrincess

Rejsende, der kiggede på Bellini Café & Ristorante Billund, kiggede også på

Billund, Sydjylland

Har du været i Bellini Café & Ristorante Billund? Fortæl om dine oplevelser!