401 US$
Hotels.com
Travelocity
eDreams401 US$
Agoda.com297 US$
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.

Det var et helt fantastisk ophold! Hvor der virkelig var tænkt på børnene. Det var en fantastisk restaurant, med skøn buffet til både børn og voksne. Der var et fantastisk legerum til børnene, så de voksne kunne når at spise, mens børnene hyggede sig rigtig meget. Hytten var også helt fantastisk!
Vi glæder os meget til at komme igen!!!!

Tak, 372annkristinw
Anmeldt d. 29. maj 2022

Boede på campingpladsen, den er bestemt et besøg værd.
Der er mange legepladser og legeområder ( vi fandt 6 legeområder), altid dejligt rene faciliteter, stort lyst fællesrum med udendørs grill og poolbord.
Fantastisk imødekommende betjening i informationen. Fint udvalg i butikken. Lækker restaurant på pladsen med både morgenbuffet og aftenbuffet.
Gåafstand til både Lalandia og Legoland.
Vi kommer helt sikkert igen :-)

Værelsestip: Der er lige lavet en flot legeplads mere, med to hoppepuder og svævebane, bagerst på Campingpladsen
Tak, Signeanna78
Anmeldt d. 29. maj 2022 fra mobile enheder

Skøn familie ferie. Venlige og hjælpsomme personaler. Familievenlig campingplads og restaurant (pirates inn). Super gode legepladser. Rene og tilgængelige toilet og bad faciliteter. Det er bestemt ikke sidste gang vi kommer!

Tak, louisecX7646TN
Anmeldt d. 27. april 2022 fra mobile enheder

Vi boede på Pirats In. Fint og gennemført tema værelse. Vi var der med to små børn som legede med Lego DUPLO på værelset. Kæmpe hit. Vi var på skattejagt dog i regnvejr men det gjorde ikke så meget. Der er de fedeste tema legepladser som vi legede på. Alt i alt en rigtig god oplevelse og vi kommer igen en anden gang

Værelsestip: 8:30 er et meget travlt tidspunkt med rigtig mange mennesker i morgenmads restauranten.
Dato for ophold: april 2022
Tak, Christa H
Anmeldt d. 7. september 2021

Overnattede en enkelt nat i en Ninjagohytte forbindelse med vores besøg i Legoland. Hytten var godt indrettet med plads til 4 voksne og et barn. Der var et soveværelse med dobbeltseng, et værelse med køjeseng og en udmærket sovesofa i stuen/spisestuen. Hytten var dekoreret med Ninjagotema, hvilket vakte vild jubel hos familiens mindste. Lamperne over tekøkkenet var udformet som sværd - fin idé. Hytten var ren og pæn. Der var masser af aktiviteter, hvis man havde tid til det. Den tilkøbte morgenmad var fin uden at være prangende.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, MaxDK