Anmeldt d. 10. august 2021

Gode forhold, super beliggenhed ift. Legoland og Lalandia. Morgenmadsbuffet plejer at være helt i top men synes vores sidste besøg uge 31 var ret skuffende. Der var kraftig reduceret i udvalget og det som der skulle have været blev ikke fyldt op løbende. Prisen var dog den samme. Vores børn er glade og det er det vigtigste :-)

Tak, marizelaj
Anmeldt d. 8. august 2021

Rigtig fint sted at overnatte, tæt på Legoland, hyggeligt campingområde med gode faciliteter til børn. Afslappet atmosfære. Prisen dog klart i den dyre ende i forhold til hvad man får. Værelserne er ret basale.

Værelsestip: Vi sov på motellet, næste gang vil vi vælge en hytte, de så hyggelige ud.
Tak, RuneGM
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig rolig campingplads, fyldt med gode legepladser og fine fællelsfaciliteter.
Aftensmaden i Pirates Inn var virkelig god og over al forventning. Morgenmaden samme sted var første dag lidt af en skuffelse da alt maden var fis lunken, selvom vi var de første gæster der.
Dagen efter var morgenmaden dog meget bedre og varm. Fejl kan ske og derfor vil jeg stadig give 5 stjerner.

Tak, Daydream79643
Anmeldt d. 4. august 2021

Som altid en fremragende oplevelse med gode hytter, hjælpsomt og imødekommende personale og ikke mindst fantastiske omgivelser med dejlige lejepladser. Man kunne snildt tage et par overnatninger i hytterne uden Legoland bare for at have et par dage i Holiday Village området. For der er hygge og aktiviteter nok til et par dages afslapning.

Værelsestip: Bestil med udsigt til legeplads - så kan i nyde terrassen imens børnene leger
Dato for ophold: juli 2021
Tak, Nickolai M
Anmeldt d. 1. august 2021

Legoland var lidt slidt. 3 forlystelser var ikke åbne, og der var ingen shows. Lidt dårligt når prisen ikke er afspejler dette. På websiden var der ingen info herom.

Legohouse var ok med god service, men igen 2 vigtige aktiviteter var ikke åbnet, og igen ingen afspejling i prisen.

Overnatning på camping var som altid godt roligt og rent.

Værelsestip: standplads på camping
Dato for ophold: juli 2021