Anmeldt d. 8. september 2020 fra mobile enheder

Super tur, både for voksne og børn Vi følte os trykke og kunne lade pigerne på 8 år rende frit på camping pladsen.
Legoland er vores favorit forlystelses park i Danmark, fordi den klart er til børnefamilier, fri for værtshuse

Tak, 550hannek
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Hold jer langt væk fra dette sted og lej et sommerhus i stedet.
Lille bitte hytte,dårlige senge toilet hvor man nærmest måtte bakke ind.Intet sted hvor voksne ku slappe af efter en lang og anstrengende dag.
Vi var 3 voksne og 2 børn.
Hvis du sad ved spisebordet i midten af hytten kunne du nå alt så lille var hytten klaustrofobisk.
Det eneste gode var lege facilitetterne og de små fugle og ænder som børnene fodrede.
Det er mangel på respekt for Legoland gæster.

Tak, Davdav C
Anmeldt d. 2. september 2020

Alt levede helt op til forventningerne. God service, behageligt og hjælpsomt personale. Dejlig morgenmad i Pirats inn restaurant. Fine toilet forhold. Vi kan varmt anbefale andre at vælge et ophold i Legoland.

Tak, Langgade
Anmeldt d. 31. august 2020

Super mange gode forlystelser til alle aldersgrupper, flotte Lego figurer især Lego Castle, rent, pænt og sprit til alle, venlige og imødekommende personaler.

Mange muligheder for at spise sin frokost ved en bænk.

Værelsestip: vælge en lille hytte, ankom en fredag så er der masser af plads
Tak, larsogmettel
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Service var uovertruffen, fleksibel og der blev gjort alt for at gøre vires besøg så nemt og godt som muligt! Morgenmaden var super, hytten var super og området rent og nydeligt med masser af stimulering for børnene. Og faderen ;)

Tak, luciemme